Skärpning Sophy!

Å jag blir så ledsen när jag kommer på att jag är så otroligt dålig på att uppdatera min blogg! Jag borde lära mig att det inte behöver vara några långa romaner när jag uppdaterar utan att några få meningar räcker!
Jag missar ju att skriva ner såå mycket med Milo! 😢

Han växer iaf på och det är bara en månad kvar tills min lilla bebos ska fylla 1 år! Det är så sjukt och jag får verkligen ont i magen! Min lilla bebis!! Vart tar tiden vägen?! 😔
Jag känner ändå att jag njuter av den här föräldraledigheten! Att jag njuter och verkligen tar vara på tiden som jag har möjlighet att vara hemma! Vi passar på att vara sociala och hänga på öppna och träffa kompisar, vi lyxar med frukostar i Högbo och luncher på marangoni! Vi gör sånt som vi inte kommer kunna göra de närmsta 30 åren! Visst låter det hemskt, att det inte ska gå att ta en social frukost eller fika på dagen sen?! Därför njuter jag! Därför lyxar jag, trots att det sticker i folks ögon, men vet du vad, det gör det hela ännu lite roligare, och lyxigare hihi! 😁

Frukost i Högbo förra veckan!


Fika på Marangoni!


Leklandet på jullovet! 

Julfika hos Carro o Agnes!



Frukostmys hos Lisa och Henry!



Luciaträff hos oss! 




Just nu har vi massor med roligheter både bakom oss och framför oss! I januari körde vi den årliga julgransplundringen! Såå himla roligt!! Jag älskar min familj och släkt! Vi åt ärtsoppa, såklart, dansade ut granen, fiskade fiskdamm och hade trevligt tillsammans! 

Helgen efter det var jag till Stockholm med Hanna och Mia!! Såå kul vi hade! Vi hade inte gjort någonting tillsammans sen innan vi pluggade (förutom Simons 30-års fest i oktober) så det hade ju kunnat gått hur som helst 🙈 haha! Men vi hade två riktigt grymma dagar ihop! Vi skrattade så tårarna rann, hela tiden 😂 Vi bodde på Anglais och var bland annat på Flashdance och gayklubb! 😂😂😂 Efter Flashdance föreställningen så kom Hanna Lindblad ut och tackade oss! Hon tackade oss för att vi hade varit en grym publik! Hon sa att det är tack vare såna som oss som gör att hon blir taggad och gör en ännu bättre show! Hon sa att det var som att stå på en scen i LA! Det ni! 😃
Helgen var Underbart kul och ett minne för livet!💕







Helgen (Tors-mån) efter det var det dags för nästa tripp! Då tog jag med mig Milo och åkte till Kungälv tillsammans med Linda och Liya! Vi hade en jättemysig helg ihop tillsammans med alla barnen! Det är så synd att mina äldsta vänner bor så långt ifrån mig, men desto mysigare blir det ju när vi ses!! Synd bara att min fantastiska lilla fadderdotter ska bo så långt bort!💕
Vi hade iaf jättemysigt tillsammans, åt, fikade, mös, lekte, skvallrade m.m! Och började spåna på en 35-års resa! 😃









I helgen var det så dags igen! Då åkte jag och Simon på en roadtrip! Vi for på torsdag eftermiddag och körde ner till Örebro, där övernattade vi på hotell ovh gick på bio, Micke och Veronica! Så rolig!! På fredag morgon åkte vi ner till Ängelholm där vi köpte en husvagn!!!😃😃 Från Ängelholm till hotell i Jönköping där vi utmattande kröp ner i hotellsängen och drack skumpa innan vi slocknade!! 😃 Sen bar det av hemåt på lördagen! Trots många timmar i bilen var det en mysig tripp med mycket tid tillsammans! 💕






Igår tog vi igen förlorad barntid 😜 Det var lilla Vasaloppet i Högbo och sen innebandyträning! Efter träningen skulle grabbarna vara maskotar till A-laget och spela en match i periodpausen! Dom är så duktiga! Och vi är jätteglada över att Noah får spela i det här laget! Tränarna är fantastiska och sammanhållningen i laget är grymt! Hoppas han har möjlighet att fortsätta spela här! Iaf så länge han fortsätter att utvecklas i samma takt som de äldre killarna!! 💕

Nu skulle man kunna tro att det är slut med roligheter men icke! Vi har massor med trevligheter inbokade framöver! I februari vankas 30-års fest, Tripp till Ullared och så ska min helg som jag fick i födelsedagspresent bli av, Champions of rock i Stockholm m familjen Gille!
I mars blir det 1-års kalas, en Sälenresa som jag och Malin spontanbokade för det var såå billigt och så ska vi på Simons julklapp, bryan Adams i Göransson Arena! 😃 Det finns en hel del fler saker inbokade, men de får ni veta senare! 😜 Men Som ni ser, så har vi det onekligen rätt bra, och vi njuter för fullt just nu! Både tillsammans och på olika håll vilket vi verkligen värdesätter och tycker är viktigt att man kan göra! Kanske blev det liite mycket under den här vintern, men vi kan ju inte rå för att allt händer samtidigt hihi!! 😃😃

Tyvärr har ju inte allt bara varit på topp hela tiden utan vi har även lyckats varit sjuka större delen av tiden sedan oktober! Det har blivit turer till akuten, vi har ätit penicillin både jag, Noah och Milo i olika omgångar osv! Men det lägger vi bakom oss och struntar i! Vi blickar framåt och tar nya tag! Tänka positivt! Njuta av nuet och ta vara på möjligheten jag har av att vara så mycket med mina barn för tillfället! 💕






















Avslutade med en liten bildkavalkad! Få se om någon orkade läsa hela vägen! Haha! Men jag gillar ju att ha det nerskrivet för min egen skull 😃
Kram på er! 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback