Känslan

Känner en konstig känsla...men jag vet inte varför...
Just nu känns mycket bra! Visst, det kan bli bättre, mycket bättre! Men det känns ändå bra!
För mindre än en månad sedan, funderade jag över hur sjutton jag skulle ta mig upp ur denna svacka...hur länge jag skulle behöva gå stressad, full med ångest och på något vis med en släng av bitterhet... ingen ork till ett socialt liv utan soffan var nog min bästa vän där ett tag..
Nu har jag energi igen..jag känner tacksamhet och glädje mot familj och vänner som stog ut...mot de som lyssna på mitt gnat i sms m.m.
Ett steg i taget och ett försök att minska stressen... komma på fötter och få ny energi till både det ena och det andra...jag trodde aldrig att det skulle fungera, men fy så tacksam jag är över att jag gav healingen en chans!
 
Mycket gott händer nu...och jag är glad över det!
 
Idag är det 7 jobbdagar kvar innan det är påsklov! Härligt med lov igen! Inge planer för lovet! Vi ska umgås och leka! =) Vecka 15 blir det fjällen och vecka 22 Spanien...Jag ska nog stå ut framöver! =) <3
 
Den där konstiga känslan...jag vet inte ens varför den är där och vad den beror på så jag tänker inte lägga någon energi på den heller, så de så!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Stensrud

Gott å läsa Sofie! Nu går det EN väg: Uppåt! KRAMAR!!!!!!!!!!!!!

2013-03-19 @ 09:52:30
Postat av: Sofie

Jaa, det går helt klart åt rätt håll ialla fall!! =)

2013-03-19 @ 14:31:44
Postat av: Lisa

Är så glad för din skull och att du tagit dig ur svackan! Vet hur det är. ♥

2013-03-21 @ 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback