Ny människa!

Åå vad jag behövde det här lovet!! Min underbara familj gav mig sovmorgon hela förra veckan och jag fick sova till 11.00 vissa dagar!! Det var verkligen något jag behövde eftersom det inte har blivit så mycket sömn det senaste året!! Förra veckan var till största delen oplanerad eftersom vädret inte riktigt samarbetade! Men det är jag jätteglad för nu eftersom jag förmodligen inte lagt tid på att sova annars!!
Jag känner mig som en ny människa igen, men samtidigt som den gamla vanliga Sofie! Glad och full av lust! Det här kommer bli en bra sommar det känner jag på mig!! Och det är fortfarande 6 veckors ledighet kvar!!

Nu ska jag och Noah åka till Högbo och mysa med Schwiez-Linda! ;) ikväll blir det bingo, imorgon ska jag, mamma och moster och ev några fler fina flickor ut och åka båt med Thompa eftersom vi är gräsänkor allihopa! Simon och Niclas är och vandrar i fjällen!

Ha en bra sommar kära ni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback