Nya mått

Det har inte hänt så mycket de senaste två veckorna. Dels har jag ju varit i Göteborg på melodifestivalen! Det var verkligen huuur grymt som helst!! Vi hade skitkul och jag är jätteglad över att jag fick följa med Anna!! Tack bästa du!!

I helgen var jag på AW på fredagen och på lördagen firade vi kusinerna Ante 22 år, Linda 20 år och Tindra 9 år! Så det har inte varit några lugna helger och det har satt sina spår. Tränade tre dagar förra veckan och på torsdagen när jag vägde mig hade jag ett bra resultat..men men..jag tänker ju som jag har sagt inte bli någon tråkmåns =) så hellre än långsammare viktnedgång än att inte få ha kul emellanåt =)

Såhär ser måtten ut. Måtten är sedan 2/1 om det inte står nåt annat =)

Vikt : -2,5 kg
Midja (buk): -4,5 cm
Midja: sedan den 29/1 -4,5 cm!!
Under bysten: sedan den 17/1 -3,5 cm
Lår: -2cm
Arm: -2,5 cm
Rumpa: sedan 29/1 -2cm

En del mått som alltså ligger still...Simon säger att de till viss del kan bero på att jag tränar mycket styrka (box, core, pump) och på så vis bygger muskler istället för att träna konditionen för att bränna fett...jag kör bakvägen, haha =) Huvudsaken det visar minus och jag känner mig piggare!!

Nu är det full fart mot bättre resultat om två veckor! Inga roligheter är inplanerade så nu ska jag köra strikt! =)
Pepp, pepp, pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback