Dags för en update!

De är dåligt med uppdateringar från min sida.. De är otroligt mycket jobb och den som säger att lärare har de glassigt kan slänga sig i väggen!! ;) men jag älskar mitt jobb, mina kollegor men framförallt mina elever!! Vilka små underbara sötnosar!! De är en fröjd att gå till jobbet på dagarna! Massa kramar Och kärlek får jag på dagarna! Fantastiskt!! Jag har verkligen valt rätt yrke!!

Annars är allt bra med oss!! Vi jobbar som sagt mycket men helgerna är fortfarande heliga och då myser vi!!
Helgen som kommer åker jag på min årliga tjejhelg i Göteborg!! Planerna ändrades tyvärr lite men de kommer ändå bli en fantastisk helg!! Med Madde, hennes syster och LADIES NIGHT!!!!!

Jag hoppas att de är några själar som tittar in här! Trots Att jag är lite dålig på att uppdatera

Många kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman!! jag kommer in här titt som tätt men de är ju sällan mellan uppdateringarna nu för tiden :-( kram

2011-11-14 @ 12:19:30
Postat av: Anonym

Go'hjärta mitt!!

2011-11-14 @ 21:40:49
Postat av: Anonym

Go'hjärtat mitt!!

2011-11-14 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback