80-tals fest i Helsingborg

Första helgen i maj hade Anna sin 30-års fest nere i Helsingborg!
Självklart pallrade jag mig ner till Skåneland för att fira min fina vän!

Jag åkte ner sent på torsdagkvällen och hem på måndagen! Jag hade alltså många dagar för trevligheter! På fredagen gick jag och strosa lite på stan och inhandlade det sista inför lördagens 80-tals fest och på kvällen gick vi till Hampan och åt gott och drack gott!! Vi hade toppenväder så vi satt på uteserveringen fram till klockan 21.00 på kvällen!! riktigt häärligt!!

På lördagen fixade jag och Emma med sallader till kvällen grillbuffé och så piffade vi oss själva! Kvällen/natten blev riktigt grym och vi dansade och skålade hela natten lång! Vi lekte lekar, klädde oss i SAIK-kläder, blanda dricka m.m m.m!! Det var en riktigt riktigt bra fest!

Söndagen vilade vi oss igenom med pizza och film!

Måste såklart bjuda på lite schnygga bilder! =) (över 800 bilder tog jag och Anna tillsammans, eller Emma med våra kameror kanske vi ska säga =)




Några bilder från kvällen, resten håller jag för mig själv =)


Kommentarer
Postat av: cissi

Ni är så otroligt snygga på bilderna!! Kul att se :-) Verkar ha varit en toppenhelg.

kram

2011-05-22 @ 17:26:38
Postat av: Anna

Skoj var det!! :) Å tack igen för all hjälp! Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback