SJUUK

Börjar lessna ganska rejält på det här nu! Jag är nämligen sjuk igen!!! Och denna gången är det magsjuka!! Hatar magsjuka! De är så jävla vidrigt! Har spytt 4 gånger men hur många gånger jag sprungit på toaletten har jag tappat räkningen på för länge sen..bara idag har jag sprungit 6 eller 7 gånger redan...igår var de ialla fall 20ggr...niice va!!
Hungrig som fasen är jag också...skulle vilja baka och äta massa gott..men jag tror inte att min mage skulle tycka om det!
Jag orkar helt seriöst inte med att vara sjuk fler gånger nu! Jag hade precis börjat återhämta mig efter förra förkylningen och så nu det här!! ORKAR INTE!!!
Jag som aldrig var sjuk förr..vad är det för fel på mig egentligen!??!?!
Snälla, låt mig bli frisk nu! och sen vill jag hålla mig frisk lång tid framöver!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback