Jullov

Snart är det dags för mitt efterlängtade jullov!! Tre skoldagar kvar!! Som jag längtar!! Och så skönt de ska bli!! Jag är verkligen i behov av det hör lovet och jag ska försöka ta de lugnt och vila upp mig!
Vi blir inte hemma så många dagar för den 25:e åker vi söderut! Ser verkligen framemot lugnet i den värmländska skogen! Det är precis de jag behöver nu, en plats utan måsten, där jag bara kan vara! Fokus på mig själv och min familj och bara slappa!! Det är synd att det är så långt för en sådan plats skulle verkligen behövas här i närheten! Härligt ska de i alla fall bli! Nyåret ska firas in här hemma tillsammans med underbara vänner! Sen efter nyår har vi en hel oplanerad vecka att bara vara på :) eller vad vi nu hittar på!!

Igår bakade Noah pepparkakor! Såhär fina blev dom!


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias

Facebooksida:
http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-15 @ 23:43:42
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback