Julklappar

Att komma på julklappar till släkt och vänner är inte de lättaste! Några är klara, men annars tycker jag det är svårt! Jag är ju en sån som inte bara vill köpa för köpandes skull utan det ska vara något som passar personen och som jag tror att de vill ha!
Inser att det är många vi ska köpa till...men jag gillar att ge så de gör mig verkligen inget! Men just de där med att komma på någonting roligt! Men imorgon blir det en tur till Valbo!

Föressten så har jag äntligen fått mitt första lediga jullov! Det tig bara fyra år!! ;) de känns riktigt skönt! Och jag känner verkligen att jag är värd det såå mycket! Det har varit tuffa men roliga veckor på slutet och jag har verkligen känt mig slutkörd! Så lovet kommer verkligen lägligt!! Nu ska vi mysa och ta de lugnt till den 9/1 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback