Dagis julklapp

Denna fina "korg" har jag gjort i ordning som Noah ska få lämna till dagis imorgon!! Vi är så nöjda med Noahs förskola så jag visar gärna vår uppskattning med en liten julpresent!! Eftersom dom inte har några egentliga avdelningar där så blir det lite dyrt att köpa nåt till åtta pedagoger, därför blir det en fika korg till dem!! Förra året var korgen fylld med ostar och frukter! Jag hoppas att även denna ska falla fröknarna i smaken!

Jag vet själv hur glad man blir för lite uppskattning!! Jag har verkligen världens bästa föräldrar i min klass! Jag får höra så mycket positiva ord och fina mail skriver dom! Idag kom rektorn och berättade att jag hade fått beröm för mina utvecklingssamtal och mina skriftliga omdömen!! Som de värmer!!! Jag tycker det är viktigt med positiv respons, därför ger jag de gärna till Noahs fröknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback