Då kör vi en uppdatering igen..

Påsken är på intåg och det är snart maj månad! Inte många veckor kvar till sommarlovet och inte många veckor kvar till Turkiet!! Jag tar mig inte tid att skriva så mycket i bloggen, men jag ska försöka hålla den vid liv...återigen har tankarna dykt upp om att sluta blogga, men ibland kommer ju suget så jag behåller den och skriver när lusten faller sig på..

Till helgen är det påsk! Vi har inte några större planer för påskhelgen mer än att Simon ska hålla på en massa med utbyggnaden och jag och Noah ska väl försöka hålla oss borta så mycket som möjligt för att slippa vara ivägen! Men lite ska vi göra i trädgården också! Sen på påskafton ska vi hem till Lotta och Niclas på påskfest/40-års fest! Ska även hinna med att träffa och gratta Poffie också!

Sen är det dags för sista april och då kommer Mia, Dallas och Amra hit och grillar och myser med oss!! Sen är det dags för mig att åka ner till Helsingborg på 30-års fest!! Ska bli superskoj och jag längtar!! I maj är det annars massor inbokat! Helgen efter min tripp kommer svärfar och Ellen hit...då ska det isoleras vid toaletten och hallen och så ska det fixas och donas med en massa annat!  Helgen efter kommer Linda från Schweiz och sen är det dags för vår Turkietresa!!! Som jag längtar!! Det ska verkligen bli underbart!!

Sommaren är på intåg också och vi har redan bokat in lite som händer! Jag har bara 3 veckors semester i sommar också och anledningen till det är att jag vill samla på mig så mycket dagar som möjligt eftersom jag snart har mina dagar för att få en fast tjänst, vilket känns huuur bra som helst!! Egentligen går min anställning ut 30 juni, men jag fortsätter över sommaren och får alltså lite mer än en månad till!! Snart får jag förhoppningsvis sommarlov hela sommaren jag också =) Det tråkiga är ju att Simon och Noah blir hemma hela månaden, men det är ju för något gott så!
Hur som helst ska vi ialla fall åka iväg till Kolmården med grannarna fre-sön vecka 27. Sen ska vi göra en roadtrip med familjen Gille också där vi bland annat ska besöka Skara Sommarland! Så det blir en tur kring Vättern och Vänern!

Som ni ser har vi planer! Och det känns jättebra! Vet inte när jag ska få till min 30-års fest bara =) Men det löser sig det också!!

Annars så är jag less på det här huset och idioten som sålde det till oss! Nån okunnigare människa får man leta efter och en riktigt slarver är vad han är! Det suger och nu i efterhand kan jag ångra mig över att vi inte gjorde som vi hade tänkt oss....suck! Jag hoppas att allt löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback