Tapeter

Ja, ni kan ju gissa vad jag roar mig med varje ledig stund (läs; det kvällar jag är vaken och inte somnar när jag lägger Noah) Jag spanar tapeter och färg!!! Och nu har jag hittat en klockren tapet som jag skulle vilja ha i Noahs rum! Troligen då i hans sovrum! Han kommer ju ha ett lekrum och ett sovrum!! Men jag tror att sovrummet kommer få sig den här tapeten! Inte med rosa stjärnor då, men det är så den ser ut när den är uppsatt på väggen!! Tror det blir riktigt snyggt! Och sedan förmodligen vita väggar i resten av rummet! De är ju inte den billigaste tapeten kanske, men smakar det så kostar det =)


       2503



Jag hittade även på en fin "låda" som var svart med vita stjärnor på inne på Önska igår, den kommer i så fall också att inhandlas!! Sängen på Mio skulle passa fin fint till detta, och till den kanske ett enfärgat överkast! Det är vitt, svart och stjärnor som gäller =)

Lekrummet kommer däremot gå lite mer åt det färgglada hållet, tror jag!! =) Jag har inte riktigt kommit fram till vilket rum som passar bäst åt Noah som sovrum än heller...det finns ett stort och ett lite mindre rum...eftersom det i stort sett bara kommer vara en säng där inne och inte användas som lekrum ännu, funderar jag på det lilla rummet, men det står ju inte på förrän han kommer kunna vara upp och leka, så jag måste fundera på detta ordentligt innan det blir tapetsering!!

Sen måste jag ju få med Simon på mina planer också =) = )


Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskar de där stjärntapeterna!!

Han kommer nog leka mycket nere eftersom det är där du kommer vara. Nära tv och kök. :)

Postat av: Fia

Grymt snygga tapeter. Jag har fastnat för en Stjärntapet där stjärnan är randig ifrån Midbecs Keek-A-Boo till Arvids rum. Men det går sakta men säkert framåt i hans rum, så innan det rummet är klart är tapeter omoderna ;) Ha det gott!!

2010-09-08 @ 22:13:25
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback