Ladies Night 2010

Förra helgen var det äntligen dags för Ladies weekend i Göteborg!! Madde kom och hämtade upp mig klockan 7.00 men klockan hann bli närmare 8.00 innan vi lämnade Sandviken! Vi körde nonstop till Göteborg (förutom två kissepauser) Strax innan två var vi framme och incheckade på Hotell Lilton! Vi tog en promenad ner på stan för lite shopping och sen blev det en AfterWork med Sebbe och Jenny. Efter det tog vi oss hem till hotellet tillsammans med Sebbe och efter ett tag fick vi finbesök av Poffi med sällskap! Vi hade en mycket trevlig kväll på vårt rum och tiden bara rann iväg! Vi gick vidare på Pub och sen till Park Lane! Avslutade kvällen med Donken och stupade i sängen vid en halv 6! Upp för frulle på lördagmorgonen sen blev det lite sova för att börja ladda inför helgens höjdpunk LADIES NIGHT!!!! Vi hade platser på första parkett och såg huuur bra som helst!! Showen var den bästa hittills (det var 4:e gången jag var på Ladies Night)...det går inte att beskriva med ord hur jäkla bra det var!! Jag är sååå sugen på att gå igen nästa helg när det kommer till Gävle! =) En sak är då säker och det är att Ladies Night 2011 är inbokat!!! =) Längtar redan..haha!! =) Efter Ladies Night tog vi taxi till det efterlängtade stället Excet!! Vi blev hänvisade till VIP-kön, thank u very much! Vi knallade raka vägen till schlagergolvet sen stog vi där i 3 (!!!) timmar..03.00 hade vi så ooont i fötterna och var sååå trötta så då knallade vi till donken innan vi tog taxi hem!!! Kvällen i helhet går inte att beskriva med ord...det var en sådan klockren kväll som man inte upplever många gånger!!! Från 21.00-03.00 stog vi upp i stort sett konstant och dansade och sjöng...rösten var obefintlig när vi kröp i säng =) Jag ser redan fram emot nästa år, för det är redan klart! Det blir en Ladies Weekend nästa år också!!!! Behöver jag säga att jag längtar redan!! =) Jag har redan fått rabattkod inför 2011 års biljetter, vem vill med?! ;0)







TACK för en Underbar helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback