Nu ska ni får höra...

Igår var jag på storshopping!! Handlade nya springskor, fast jag aldrig springer =) och ett nytt regnställ...ett jättefint Haglöfs! Saker som inte är så roliga att lägga massa pengar på, men något som verkligen behövs, särskilt i jobbet! Hur som helst har Simon nu fått för sig att jag ska cykla till jobbet varje dag under maj månad!!! Mmm ni läste rätt, CYKLA!!!
Jag har antagit utmaningen och imorgon blir det alltså bike till jobbet!!! Jag kommer DÖÖ!! 5 km ungefär har jag till jobbet, så egentligen är det väl inte jättelångt, men tillräckligt! Ja, vi får se hur detta går, jag ska uppdatera er, promise!

Wish me luck! =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

GILLAR!=)

Postat av: cissi

Lycka till!! :-)

2010-05-03 @ 20:35:44
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback