Första dagen

Tro det eller ej, men det gick riktigt bra att cykla till jobbet idag..5 km och det tog bara 15 minuter..jag trodde de skulle ta en hel evighet, men icke sa nicke! Så det här ska nog kunna gå bra det här tror jag! Bara jag kommer ihåg gelé sadeln imorgon så..för attans så ont man får i rumpan! Haha!!

Kom hem vid 17-tiden så det har inte hunnits med så mycket mer än lite bus med Noah och kvällsmat och nattning! Det är så dagarna ser ut nu för tiden..men imorgon får Noah en heldag hemma tillsammans med pappa för Simon jobbar eftermiddag, plus att han får vara med mormor någon timme tills jag slutar!

Sovtajm!!






God Natt!


Kommentarer
Postat av: Fia

Vad stor han blir =) Goskiten =) Och du är duktig du som cyklar till jobbet! Ha det gott!

Postat av: Farmor

va fin han blev när ni klippte honom . längtar efter er

2010-05-04 @ 09:31:07
Postat av: Hanna

har ni klippt han nu? =) han vart riktigt fin!!! bra att du inte vart avskräckt av cyklingen, heja dig! stor kram

Postat av: mary :)

Men gud va söt han är Noah! så fin i håret :) duktig du är som cyklar!! härligt att ni har ett lånelöfte.... erat drömhus dyker nog upp snartska du se! Stor Kram!

2010-05-05 @ 09:33:16
Postat av: Mia

Tjusiga killen, klippt och dan, kände knappt igen honom ju ;) Bra att cykla, det ska jag med göra, men inte varje dag.. =) Höras snart kanske? Kramar!

2010-05-06 @ 19:36:59
URL: http://mija83.blogg.se/
Postat av: Hanna

Instämmer med föregående och tycker noah är supersöt i sin nya frilla! Puss och kram från oss

2010-05-06 @ 22:10:22
URL: http://frokenfredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback