Badelibadtajm!

Noah älskar verkligen att bada..det spelar ingen roll om det är på badhus, i badkar eller i badbalja..han har lika roligt oavsett!! Igår töjde mamma på gränserna lite och då kan jag tala om att hela badrummet var genomblött efteråt..men Noah hade riktigt roligt så det bjuder jag på! =)












Det är roligt att bada!


Imorgon åker vi till Norrköping...det bestämdes idag faktiskt! Det är långledighet så då tänkte vi passa på att göra någonting tillsammans..det är inte lätt att hitta på saker som inte kostar så mycket att göra! Hade velat åkt till Stockholm, men då går det alltid en massa extra pengar, så de blev inget med det! Så nu åker vi och umgås litegrann med Hanna Erik och Alva istället! Lika trevligt det =)

Jag ska se om jag kan packa ihop lite grejjer som ska med, eller om jag gör det imorgon..kläderna är ju ändå i Noahs rum, och resten av sakerna ska ja använda imorgon bitti..de blir nog alla packning imorrn! =)

Ha en skön ledighet!
Kram


Kommentarer
Postat av: maria

haha, vilken söt badpojke :) trevlig helg på Er! kram maria och ellioth :)

2010-05-13 @ 09:23:27
Postat av: Mia

Haha, vilka härliga plaskbilder! Läckert när man ser varje droppe. Hoppas ni har en superhelg! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback