Sälj era hus!!

Nu när vi har fått lånelöfte och allt, så kommer de inte ut några hus alls till försäljning! Ja ja, jag vet att man inte ska stressa fram ett husköp, MEN det kan väl ialla fall komma ut några hus som kan vara av intresse!! Jag är inte den som springer på husvisningar bara för att, utan jag vill "känna någonting" för huset, så att jag vill kika på det!! Men det spelar ingen roll, för just nu kommer det verkligen inte ut några hus alls!!! Bara i Järbo och Österfärnebo! Suck!! Jag som är såå taggad på hus nu!

Ett hus har det kommit ut, som ligger perfekt!! Det är lagom avstånd till dagis, ingen bilväg, bra grönområden och pulkabacke alldeles utanför gården...helt perfekt! FÖRUTOM att huset är en exakt kopia av min mammas hus OCH min mosters hus!! Dock ligger detta huset på det andra området, men ialla fall!! Vi kan ju inte vara 3 st med exakt likadana hus!! Men annars skulle det verkligen vara helt perfekt..men men!!

Vår tid kommer väl antar jag...men jag hoppas den kommer snart!!

Sitter redan och planerar i min skalle för fullt vad som kommer behövas när vi skaffar hus!

*ny soffa
*nya vardagsrumsmöbler, jaa egentligen nya möbler överallt..=)
*massa nya gardiner och inredningssaker
*en fin servis så man kan bjuda på  middagar, som det är nu har vi bara 6 likadana tallrikar..skulle vilja ha något fint set
*fina glas i olika former och modeller vitt vin, rött vin, whiskey osv osv...(min önskan är nämligen ett kök med glasskåp och då måste man ju ha snygga glas=)
*tavlor
*ny säng till Noah
*massa krukor och ljusstakar och inredning från Cult Design, dom har ju såå snygga saker!

Jag vill ha ett stilrent hem när jag får hus...inte massa plock överallt så det ser stökigt och rörigt ut...ååå va ja vill flytta nu! Ingen idé att sitta här och fundera mera!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Simon

Vi har bara 5 likadan tallrikar....

Sen vill jag fylla på listan.

*Ny Tv

*Hemmabio

*Micro

*Ny Säng

*osv...



2010-03-26 @ 02:30:22
Postat av: Anonym

ni köper då fan inge hus nere vid mamma o lotta. då blir ja GRINIG. :P haha

2010-03-27 @ 07:40:43
Postat av: Hanna

Hihi, klart ni kan flytta dit! Typiskt att när man väl letar så finns det inget, men se det som ett tecken, ert drömhus kommer med all säkerhet stå där vips en dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback