Kräksjukan from Hell!!!

Oh my!! Jag kan inte minnas att jag har varit så dåligt någonsin som jag har varit den här veckan..ok Gallstenarna var ju inte att leka med, men jag har aldrig varit så magsjuk!!
Det började natten mot måndag med att Noah vaknade och kräktes! 3 gånger! De blev byta av pyjamas, dusch, nya sängkläder osv..vi kom fram till att Simon fick vara hemma och vabba och jag la mig ute på soffan för att få lite sömn! Vaknade upp vid 6 och mådde illa..somnade om och vaknade sen klockan 7!! Mådde illa men tänkte att jag inbillade mig eftersom Noah spytt, så jag gick in på toaletten och tog mig sen en dusch..tryckte i mig lite filmjölk, men blev inte bättre...fick springa på toaletten och då bestämde jag mig för att ringa jobbet...en halvtimme senare började helvetet!!! Kräk och nummer 2 jag vet inte hur många gånger...men 2-3 gånger i timmen mellan 8.30 och 15.00 och sen blev det lite mer utdraget, men fram till 20.00 höll jag på!!! Jag lovar er att jag spydde nog en 20 gånger och ingenting kom det..på eftermiddagen var jag helt slut och sa X antal gånger att jag inte orkade mer!!
Att föda barn är ju Piece of cake om man jämför med att ha magsjuka!!
När jag väl slutade kräkas kom febern istället, värken i kroppen och frossan!! Igår låg jag på soffan heela dagen..fick inte i mig annat än vätska och tog mig knappt från soffan till toaletten..idag har jag mått lite bättre och fått i mig lite mer mat så nu känns de ialla fall som att man är på rätt väg igen!! Bara hoppas att det inte tar om!! Och jag hoppas verkligen att Noah klarar sig med dom 4 ggr han fick spy och att Simon också slipper denna Kräksjuka from Hell!!!

Hoppas ni mina kära läsare också slipper kräksjukan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback