Dags för lite bilder!

Det var längesen ni fick några bilder nu, så här ska ni få några från vår morgon!!

Noah fick sig ett litet bad här på morgonen!! Efter badet är man såhär glad..=)







Igår kom Simon hem med den här fina OS-mössan. Hans snälla kollega hade Virkat den åt Noah!! Jag tycker mössan är sååå snygg och ingen blev gladare än mig för den..=) Tack!



Hejja Sverige!!




Mammas fina fina pojke!!



Jag måste nog inse att det är dags att klippa Noahs hår snart, men jag vill inte =)



Noah när han tittar på tv!





Byxorna som Noah har på sig är egentligen ett par shorts..hmm..tveksamt om han hinner växa i dom innan sommaren..men men 29.50 från H&M så det gör inte så mycket! Som hemmamysbrallor fungerar dom fin fint!! =)

De var lite bilder de!! Ska se om min son går med på att fota lite Modellbilder någon dag också, för jag har inte slutat köpa kläder, däremot vill inte Noah samarbeta riktigt nå längre..;0)


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag skulle också vilja ha en sån mössa åt Arvid, men jag har hört att garnet i dom färgerna är slut?! Om det kan vara möjligt =)



Arvid har också varit hemma en hel vecka, och behöver verkligen komma till dagis och leka av sig =)



Vad stor han blir Noah, helt otroligt vad fort tiden går. Vi lär försöka styra ihop nått snart alla och träffas. Ha det bra. Kram

Postat av: Jenny (Jenkiz)

Hej Sofie!! Det var jättelängesen jag var in på din blogg. Jösses vad stor Noah har blivit. Herregud vad fort det går!

Grattis till det nya jobbet och till viktnergången. Vad roligt och vad duktig du är! :) Hoppas att ni är friska igen från den där hemska magsjukan!

Kramar

2010-03-07 @ 14:20:40
Postat av: Anonym

Mitt namn kom visst inte med i inlägget.

2010-03-07 @ 14:21:49
Postat av: Anonym

Meen vad är det för fel!! Det är iaf Jenny (Jenkiz) :)

2010-03-07 @ 14:22:45
Postat av: Hanna

Håller med föregående talare och säger jösses så stor Noah har blivit! Skön stajl framför tv:n=)Han är för söt! Om två veckor kommer vi! då blir det kvalitésmys och om jag får önska så blir det en heldag i högbo om vädret är fint? Vi hörs snart! Hoppas att ni håller er friska från alla sjukor och att du fortsätter att kämpa på med dina vägningar! Massa kramar från oss

2010-03-07 @ 15:17:34
URL: http://frokenfredrikson.blogg.se/
Postat av: mormor

Han är då ett riktigt charmtroll mitt lilla barnbarn han gillar verkligen att posera framför kameran.. Älskar dig mitt hjärta. Kram,kram

2010-03-08 @ 10:35:09
Postat av: Bonusfarmor Ellen

Ja, visst Rosie! Kramgott barnbarn dom har "fått till". En riktig flört ä han :-)

2010-03-11 @ 14:16:04
Postat av: Mia

Haha, skön tv-stil! =)

2010-03-14 @ 11:00:33
URL: http://mija83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback