Högbo!

Jag har varit på tok för dålig på att uppdatera på sistone..eller sistone och sistone, det senaste året rättare sagt! Vi har gjort en hel massa saker på slutet, men tyvärr kommer det inte bli dokumenterat..dumt av mig, med tanke på att jag älskar att gå tillbaka i bloggen och kika på saker man gjort osv.

Ja ja...hur som helst så har vi haft finbesök här hemma i några veckor av ingen mindre än Schweiz-Linda! =) Hon har varit barnvakt åt Noah flera dagar och han har varit störtnöjd!! Dom tillbringade flera dagar i Högbo (läs Höggbo=) och en av dom dagarna var jag också med! Kanonfint väder hade vi och vi kikade på djuren, lekte i lekparken, matade änder och picknickade!! Högbo är verkligen ett kanonställe att vara på!

Här kommer lite bilder från vår trevliga dag!



Linda och Noah matar fåret!





Att gunga på hästen är jätteroligt!



Lillcoolingen! Är det fickor på byxorna ska händerna vara där =)



Picknick i det gröna med Pannkaka i ena handen och banan i den andra! =)



I Högbo finns det jättemånga änder att mata, det är jätteroligt!



Klättra på dom stora stenarna är också roligt!


Det var ialla fall några bilder. Jag tänker inte sitta och lova att jag ska bli bättre på att uppdatera, det har jag lovat tillräckligt många gånger nu, de kommer när det kommer helt enkelt. Men jag hoppas att jag kan bli duktigare på det eftersom jag själv tycker det är jätteroligt att gå tillbaka och läsa sen!!


Kommentarer
Postat av: cissi

Många fina bilder. Alltid lika roligt att se :-)

Glad midsommar på er!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback