Besök i Åmål och Långserud

Som det går att läsa här lite längre ner, var jag i Helsingborg och besökte Anna i helgen som var. Samtidigt åkte Noah och pappa och hälsade på farfar och Ellen och farmor och Tryggve nere i Långserud och Åmål. Simon passade på att fiska och Noah fick lite kvalitetstid med sin farmor och med sin farfar!! Simon såg till att ta lite bilder och eftersom ni har fått se vad jag hade för mig i helgen, är det ju inte mer än rätt att ni även får se vad Noah och Simon hade för sig i helgen!




Noah älskar att bada, och farmor har ett suuperstooort badkar, så självklart fick skruttungen passa på och bada när han var där.



Pappa och Noah tog en promenad i skogen en dag, mys!



Såhär glad blir man när man får hålla i Nemo!



Noah och farmor filosoferar litegrann =)



Mina fina killar!



Hemma hos farfar och Ellen blev Noah lite av en trädgårdsmästare..Han grävde litegrann..



Vattnade... (kanske inte blommor, men alltid något=)



Men det bästa av allt var nog att få åka runt med farfar på gräsklipparen!!



Detta roade Simon sig med =)


Grabbarna mina hade en trevlig lite weekend tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att fiska. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback