Torsdag!

Sitter och väntar på att Noah och Simon ska somna! (Simon ska jobba natt idag också, så därför sover han lite nu innan) När dom har somnat ska jag ställa mig och göra "Norrlännskans Parfait"! Tydligen något som Sandvikaren gjorde på halv åtta hos mig och det ska visst vara väldigt gott! Vad vet jag, det är messmör i så jag är skeptisk..men men! De är Simon som bestämmer mat och grejjer den här gången, så då är det bara till att göra som han säger! =)

Jag och Mamma har städat och bytt gardiner här idag...Vad skulle vi göra utan min mamma! Älskar dig mamsen!! Dukat inför imorgon har vi också gjort! Ska bli mycket trevligt imorgon! Men först ska jag jobba på dagen, och sen ska vi ju iväg och kolla upp lite saker..det är så otroligt spännande så det pirrar massor i magen på mig! Men vi får se, ska inte ropa hej än..har absolut inga höga förväntningar!

Vår lilla Gangster har en sådan stark vilja! Idag vägrade han att äta kvällsmat...men en massa frukt de skulle han minsann ha...och sen åt han kyckling och bröd av mig och Simon när vi åt sallad från Monroes!! Han är så bestämd så de finns inte..och det går absolut inte att lura honom!! Men han är världens goaste gangster, full av bus! =)



De ska börjas i tid! =)


Kommentarer
Postat av: SaraN

Jag tror som sagt inte att det blev så mycket av den där svininfluensan. Jag skulle inte ha vaccinerat Ellie nu, så lite ångrar jag att vi gjorde det. Man vet ju faktiskt inte vad det innehåller för skit, sen kan det ju vara bra också. Det vet man ju aldrig! Jag jobbar mellan 11-16.30 så då ses vi nog då :) Haha, jaså busunge! Nej han var så lugn så när jag var där, gick runt och pratade massa, grälade lite för sig själv när det inte gick som han ville sen bakade han med trolldeg, han var bra sugen på att smaka också =) haha.



Norrländskans parfait har vi provat oss på. Den var riktigt god så den ska göras fler gånger. Messmörssmaken känns mer som kolasmak, så även Niclas som inte gillar messmör tyckte om den =)

2010-01-14 @ 22:18:48
Postat av: Cissi

Kul att du fortsätter blogga!! like it a lot.



Vad har ni för spännande planer på G?? Blev väldans nyfiken :-)

Hoppas julgransplundringen blev lyckad och trevlig.

krma på er

Postat av: Bonusfarmor Ellen

Han ä så fiiin, våran lilla Noah!

2010-01-18 @ 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback