Onsdag

Idag har jag jobbat och Noah och Simon har varit lediga!! Simon jobbar inatt så då har Noah fått varit hemma på dagen och dom har fått haft en far-son dag..=) Jag jobbar en hel del nu framöver och det känns jättebra! Jag trivs nåt otroligt bra på skolorna jag är på och håller alla mina tummar och tår för att få jobba på nån av skolorna sedan!! =)

På kvällen var vi och åt bruna bönor, bacon och fläsk hemma hos mamma! Åh så gott det är med hemlagade bruna bönor!

Imorgon blir det lite städning här hemma för på fredag ska vi har Julgransplundring här hemma med mamma, Mats, Lotta, Niclas, Thomas och Ida! Ska bli mycket trevligt! Kändes som att det var vår tur och fixa någonting den här gången =) Men först på dagen ska vi göra någonting som, om vi har tur, kan förändra en hel del förAn
Med Noah är allt bara bra..tiden går så fort och han blir ju så stor! Han tar efter allt man säger nu känns de som! Säger vi ett ord, så säger han de allt som oftast efter! Idag har han bland annat sagt Hanna - Nanna! Igår när Simon la honom och han inte ville ligga ner sa han "Nej, Oah Pappa"! Nej, Noahs pappa..han ville helt enkelt inte sova! =) Annars så har han en grym koll! Säger man till honom att han ska klä på sig går han och hämtar kläder i sin låda, säger vi att han ska städa sitt rum så städar han undan och lägger saker i lådorna osv..samtidigt är han en liten gangster med ett grymt humör! Han klättrar överallt och får han inte som han vill går han och ställer sig i ett hörn och låtsasgrinar! =) Han ääälskar sin innebandyklubba och ska spela heela tiden!

De var en liten kort uppdatering såhär mitt i natten!
Nu ska jag gå och sova litegrann för imorgon är det jobb igen!!

Ha de bra!
Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heja Noah! han väljer verkligen rätt namn att säga tycker jag, han verkar ha lärt av Lisen, "Oa pappa"! Hoppas ni får det mysigt på er plundring och jag håller tummarna för er på fredag! Hoppas, hoppas hoppas!!!

Stor kram till er alla tre

Postat av: SaraN

Kul att du bestämt dig för att fortsätta blogga :) Jag såg inte skymten av dig idag alls. Men Noah var där när jag kom och kvar när jag gick så det var ju kanske inte så konstigt :) Imorgon ses vi nog :) Men Noah är ju en exemplarisk dagisunge, gud vad snäll och duktig han är :) Det ska ni vara stolt över! Kram kram

2010-01-14 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback