Jag har bestämt mig..

Jag har funderat och funderat, jag har ventilerat och kommit fram till att jag inte VILL sluta blogga!! Jag vill blogga, för min egen skull men också för mina underbara vänners skull..jag skulle bli ledsen om dom slutade blogga så kanske skulle dom sakna min blogg lite också...=) Ialla fall om jag ska tro vad jag hört..;0)

Tanken är att jag ska försöka mig på att blogga oftare..korta inlägg som inte tar så mycket tid..=) Jag tänker ialla fall ge detta ett försök! Och jag tänker göra det på MITT sätt!! Jag kommer skriva det jag känner för, och jag kommer inte anpassa min blogg efter någon eller något! För i så fall kommer det inte att vara jag, och då är det ingen som helst mening med allt!

Jag ska visa er massor med bilder ialla fall..=)

Hoppas vi får en fortsatt trevlig tid tillsammans..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback