Gräsänka

Simon, Anders, Frank & Tobbe har tagit skidorna och begett sig till fjälls! Dom ska spendera helgen (tors-sön) i Ramundberget, behöver väl inte ens tala om att jag är aningens avis... Men dom ska väl få åka bort dom också, jag är ju ute och ränner titt som tätt både till Kreta, Helsingborg och Göteborg..så de va inte mer än rätt att Simon också får åka iväg! Dessutom behöver han den här ledigheten med tanke på hur mycket han jobbar nu för tiden! Så älskling, jag hoppas verkligen att du får det superskojjigt!!

Just nu sitter jag hemma hos mamma..jag ska åka och jobba mellan halv 2 och halv 4, så då ska Noah vara med mormor istället för att han ska behöva vara på dagis en så kort stund! Och mormor har honom så gärna så! =) Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, jag är lite sugen på att åka in till Valbo en sväng men jag har glömt vad det var jag ville ha! Haha!

I alla fall så verkar min diet fungera ganska så bra än så länge..jag har på dryga två veckor gått ner 2 kg, så de får jag vara nöjd med! Jag vill ju egentligen gå  ner 3 kilo på en vecka, men jag vet ju att det inte är så bra, så jag får helt enkelt nöja mig med 1 kg i veckan!! Nu ska jag bara hålla detta också..jag vet ju hur det har gått alla andra gånger jag försökt mig på att gå ner i vikt..men nu SKA jag klara av detta! Och jag äter ju grymt god mat nu, så ja tror inte de blir några problem med maten ialla fall! Det gäller bara att ja håller i Wii "Fittandet"  (för er som undrar varför jag skriver så så beror det på att spelet heter Wii Fit! Alltså Wii Fittar jag! =) Jag har skött mig ganska bra under den här tiden ialla fall..så de gäller bara att hålla i det!

På lördag ska jag ialla fall synda litegrann..jag och Malin ska tjejpartaja nu när vi båda är gräsänkor och då kanske det slinker ner nåt som inte borde slinka ner..men inget godis och tjaffs ialla fall...utan snarar kanske nåt drickbart som inte är alltför nyttigt..=) Men de får de vara värt..=)

Sen är det invägning på måndag..spännande spännande! =)

Oj, kom precis på att Noah har namnsdag idag! Grattis min lilla älskling!! Och Simon med för den delen..grattis till dig också!!


Kommentarer
Postat av: Bonusfarmor

stort grattis till lilla gubbens namsdag från farfar o bonusfarmor. Jättefint namn ni gav Noah!!! Kramar.

2010-01-28 @ 19:35:10
Postat av: Mia

Gratta grabbsen i efterskott, Dallas hade också namnsdag igår =) Lycka till med fittandet! Och ha en superhelg! =) Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback