Operation nattning - Tagning 114

Som dom flesta redan vet, har vår lilla skruttunge inte velat samarbeta vid läggdax!! Vi har försökt det mesta, men varje gång har det resulterat i att han har gråtit sig till sömns, somnat sittandes, grinat så han kräkits, bajsat på sig med flit, för att få komma upp ur sängen osv...detta har gjort att vi har struntat i att få honom att somna själv, så jobbigt är det egentligen inte att ligga bredvid honom och det är ju i stort sätt de enda han har triskats med, vi har ju inte haft några sömnproblem och matproblem och sånt med honom så någonting ska vi väl ha =) Men nog skulle det vara skönt om han kunde somna själv!
Igår inledde jag ialla fall Operation Nattning för 114:e gången känns de som, men det är nog 3:e eller 4:e gången "bara" =) Jag pratade lite med honom och sa att nu är han så stor så nu behöver inte mamma och pappa ligga bredvid längre, kan mamma sitta vid dörren! Japp! fick jag till svar så där satt jag mig, efter en lite stund sov han!! Idag berättade jag att jag skulle sitta utanför dörren men att dörren kunde vara öppen om han ville det, han vill att jag skulle sitta på hans saccosäck, så jag tog den med mig och satt mig utanför dörren! Dörren var öppen och han pratade och ville kontrollerad att jag satt kvar, till slut säger han stäng dörren och sen börjar han snarka!!! Jag är så Stolt!!!! Inge gråt på 2 dagar!!! Känns jättebra och jag tror att han också känner sig jätteduktig!!! Hoppas det fortsätter lika bra!!





Gobiten!!
Spjälsängen har vi sagt hejdå till för längesedan och en ny stor säng var den bästa investering vi gjort på länge, är såå nöjd med den och Noah älskar den!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Duktiga Noah!!!!!!!! Kram från mamman och Carl!

2010-12-15 @ 21:11:24
Postat av: Hanna

heja heja! Vad duktiga ni är båda två! KRAM

Postat av: Mia

Åh, vad härligt!! Amra har slutat somna själv hon med, tröök.. Men då finns det hopp iaf =) Håller tummarna för att det fortsätter lika bra för er! Kramkram!

2010-12-18 @ 20:31:44
URL: http://mija83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback