Malin <3 Anders

Den 27 november 2010, blev Malin och Anders, Fru och Herr Gille!!
Det var en magisk dag att få vara med om och brudparet var det vackraste jag sett!!
Det var en kanondag från morgon till morgon...vi åkte tillsammans med finaste brudparet hem och stöp i säng vid 07.00 på morgonen!! Jag tror att det räcker att berätta det egentligen, för att ni ska förstå vilken klockren dag, kväll, natt det faktiskt var!!
Eftersom vi är en del av familjen så känns det lite lite som att vi också gifte oss..haha =) Brudbuketten följde med mig hem och står fortfarande i vardagsrummet! Budskapet med det var solklart, så vi får väl se..haha!!

Jag önskar Er all lycka i framtiden, och vi ser framemot många många år och middagar tillsammans med er!























Bilderna nedan kommer från Malin och Anders fotograf under dagen! Gå in och kika på hennes
blogg för det är verkligen UNDERBARA och FANTASTISKA bilder!!



Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, stort grattis till Malin och Anders!! Hälsa det till dem =) Och ja, vilka undderbara bilder människan tar! Superfina på brudparet! Jag känner hur det rycker i ta-bilder-tarmen, och lite i gifta-sig-tarmen också för den delen =) Och ni var ju finfina ni med! Kram påer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback