Magsjuka! *läs inte om du är kräsen*

Igår hade vi en mycket trevlig dag! Vi åkte till Högbo med våra två Madde-familjer. Där åkte vi pulka och grillade korv och snacka massa strunt! =) Trevligt trevligt!! Efter Högbo åkte jag och Noah ner och titta på Thompa som spelade innebandy!! Där frågade Lotta om jag inte skulle följa med ut på kvällen, och det lät ju trevligt, så varför inte! Hem o hämta grejjer och sen till mamma för att göra mig i ordning! Tog en drink medan jag piffade mig och so far so good!! Lagom till maten blev det tvärstopp och jag kunde inte äta nåt...kunde inte dricka och kände mig proppad i magen!! Gick på toaletten o kräktes och tänkte sen försöka börja om genom att ta mig en lakritsshot, tre var de kanske!! Kände mig pigg igen och tänkte att de var väl bara nåt som skull ut...planerade för en utgång ändå, men när taxin kom insåg jag att det var lika bra att följa med Simon hem igen!! Väl hemma hamnade jag på toaletten med hinken i knät och lakritsshotsen i hinken!! Never ever lakritsshots mer kan ja tala om!! Så har natten fortsatt!! Kramper i magen, illamående och spring på toaletten!!! Jag kräks inte längre, men kramperna och toalettbesöken kvarstår!! Nu är det bara hålla tummarna för att jag inte har smittat min familj och mina vänner!! Vill inte ha en magsjukejul inte!!!

Inte nog med detta så var ju jag hemma från jobbet i tisdags och onsdags också för att jag hade magsjuka! Då slapp jag i och för sig spy, men att springa på toaletten räcker gott och väl!!

Magsjuka är det vidrigaste som finns!!! Jag får en flashback om när jag väntade Noah och får ångest över att den dagen kanske kommer någon gång igen framöver när man ska gå och må illa varje dag....jiihuuu....


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du snart är bättre och att ni verkligen slipper en kräk/toalettfri julhelg! KRAMIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback