Torsdag 19 augusti 2010

Herrejisses så fort det går! Snart är det september!! Då händer en massa skojjiga saker, bland annat så ska vi på bröllop =) Sen är det oktober och då är det dags för min och Maddes Göteborgsresa med hotellövernattning och Ladies Night, som jag längtar!! Sen är det november och då är det dags för bröllop nr 2!! Och sen är det julmånaden...åå va fort det kommer gå!! =)

Jag har påbörjat en detox, efter att ha gått upp X antal kilon under sommaren...nu ska jag ner igen och kamma hem pengarna som vi tävlar om jag och Mats!! Dom kommer sitta fint, med tanke på att vi nu har hittat ett hus!! Det är bara besiktningen som ska göras och visar den inte några stora fel, så bli vi inom en snart framtid Stensätra-bor!!! =) Känns fantastiskt!!

Så nu går alla tankar på möbler och inredning!! Jag sitter och planerar och målar upp fina bilder i mitt huvud..dessvärre handlar det ju om massa pengar, så vi får väl se om det stannar vid en dröm bara!! Hur som så letar jag för tillfället en säng till Noah! Har hittat en kanonfin på Mio, men 4000 för säng(!!!) fast mycket billigare är dom i och för sig inte på IKEA heller och då är det en extrasäng inbyggd i den här också, plus att det är en säng han kan ha hela ungdomen eftersom det är en vuxensäng!! Han sover ju bäst i vår säng, så att hålla på och köpa en växa-säng och sen köpa en "ungdoms-vuxen-säng" känns bara onödigt och slöseri på pengar!!

Rainbow

Lådan under kan man alltså ha en madrass i och dra ut, vilket bland annat gör att han inte slår sig om han ramlar ur och sen när han blir lite större och vill ha kompisar sova över finns en superbra sängplats!! Bra va!? Man kan även sätta på en sådan grej på sidan som hindrar honom från att ramla ur, men kommer inte ihåg vad det heter!

Story

Här är ett annat alternativ på säng, då får man bra förvaring istället, men jag tror nog nästan att det slår högre med "extrasängen". Vad tror ni?!?!


Nu ska vi åka iväg till BVC och sen tänker jag åka till Valbo och spana runt lite bland möbler och inredning!! Ingen som är sugen på att köpa lite möbler av oss kanske?! ;0) Sänggavel, databord, hylla, skänk, =)


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: A

Blir det huset på Albertsvägen?

2010-08-19 @ 12:50:26
Postat av: Mia

Vad gör du för att gå ner?? Tell me!!!!

Postat av: cissi

Då håller vi tummarna att det inte framkommer ngt skräp! :-)

2010-08-19 @ 22:34:13
URL: http://cissie.blogg.se/
Postat av: Sophy

A: Näe, huset ligger inte på Albertsgatan, huset ligger inte ute på Blocket överhuvudtaget. Men det ligger på Livgatan!

2010-08-20 @ 08:57:11
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback