Folkrace

Idag var jag, Noah, Madde och Nova och tittade på Folkrace i Årsunda!! Gissa om Noah var stum den första halvtimmen, han undrade nog vart han hade kommit när det var sååå mycket bilar som åkte runt fort fort!! =) Efter några timmar var han och Nova rätt trötta på bilarna så då lekte dom lite i sanden istället!! Om jag får säga vad jag tror, så tror jag att Noah har haft en riktigt trevlig dag!! Tröttsamt var det nog också för han somnade på 5 minuter nu när Simon la honom!!

Vi har precis ätit en god middag! Fetaostfylld kycklingfilé med ugnsrostade grönsaker och grönsallad + tomatsalsa eller vad jag ska kalla de för! Simon åt aningen annorlunda än mig med tanke på att jag fortfarande detoxar! Men det var en riktigt smaskig måltid!! (igår fuskade jag ju aningen med lite surströmming, men det hade jag ju bestämt redan innan jag börjar detoxen så fusk eller inte) däremot så har jag hållit mig borta från allt vad sötsaker heter!! Hejja mig!!

Nu ska vi titta på film, Farsan blir det den här gången!! Simon ska snaska godis och jag ska dricka citronvatten!! Bra med lite test att stå emot godispåsen!! =)

Har så mycket bilder och så många saker att skriva om, så jag måste ta tag i det någon dag!!




Första turen i Simons båt =)
Noah tyckte det var roligt att köra "båpen"! Bilar, båtar, cyklar, fyrhjulingar, ja dåå är vår unge nöjd!!


Kommentarer
Postat av: Bonusfarmor Ellen.

Vilken jättefin bild!!! Två snygga killar har du!

2010-08-23 @ 01:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback