Tillökning i familjen!

Jajamänsan, vi har fått tillökning i familjen!!!
En Canon EOS 450D!
I´m in löööv!!!

Nu kanske det blir fart på mitt bloggande igen, för fasingen vad roligt det är att fotografera, när man får till fina bilder!! Nu är ju jag lååångt ifrån ett proffs, men jag tycker det går ganska bra att få till bilder ändå, ialla fall är jag nöjd med dom! =)

Har kommer några smakprov på dagens skörd!






Slö voffsen! =)




Noah har precis ätit pannkakor och har sylt runt munnen =)





Fina fina Nemo!



Världens finaste lilla kille!





Bubblor och dregel..trodde den tiden var över ;0)


Kommentarer
Postat av: Therese

Va KUUUL med ny kamera, måste säga grattis för det tycker jag verkligen! :) Precis den jag har och är så nöjd. Inte för att jag heller är något proffs men. Verkligen skillnad på dina bilder redan nu. Happy fotografering och Kram

Postat av: cissi

Fina bilder :-) Vad roligt!

Vill ni ha tips och hjälp så är det bara att höra av sig till mästerfotografen Toni ;-)

2010-04-15 @ 01:21:25
URL: http://cissie.blogg.se/
Postat av: Bonusfarmor Ellen

Riktigt bra bilder det Sofie!!

2010-04-19 @ 11:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback