Söndag!

(skrivit söndagkväll)

Det har varit en skön helg!
I fredags åkte vi till Zirkongatan för Halv fem öl! Sen blev vi kvar hela kvällen och natten..åt god mat, kollade på tv och spelade Phase10 och Knack.

Igår, lördag, var vi ute hemma hos mamma/mormor och sen var vi och tittade på nya båten dom köpt..Sen var det tänkt att jag och Noah skulle umgås med Madde och Nova, men väl där konstaterades att Noah förmodligen hade ögoninflammation så jag åkte tillbaka till Zirkongatan igen, för lite mat..=) Sen hem hit och titta på Wallander..men jag somnade efter 10 minuter..haha!

Idag har jag, mamma och Noah varit och tittat på två hus..men inget av dom känns riktigt rätt...de ena har tomten men inte planlösningen och det andra planlösningen men inte tomten..jättejobbigt! Jag har dock hittat ett hus som är lite av en favorit, men jag har inte sett några bilder innifrån än, så vi får väl se då. Men vi har ialla fall planerat inte att kika på en massa hus den kommande veckan!! Fick ju idag klart för mig att man INTE ska räkna bort hus bara för att det inte verkar vara nåt när man tittar på internet! Så d så!!

Sen på kvällen har jag varit iväg på Mary Kay party..riktigt bra, så nu ska jag få fin hy! =)

Noah har ju som sagt ögoninflammation, så han blir hemma från dagis imorgon..Min moster Anki och min mamma ska ha honom så att jag och Simon inte behöver vara hemma..så skönt att ha massa snälla människor runt omkring som ställer upp!! Annars vet jag inte riktigt vad som händer i veckan..förutom att vi på fredag, sista april, ska hem till Malin, Anders och Carl och grilla tillsammans med Cissi och Toni, mycket trevligt!!

Och Sist men inte minst, vill jag Gratulera Bästaste Anna som fyllde år igår!!! GRATTIS MIN VÄN!!

Hoppas ni alla haft en bra helg!

Kram




Kommentarer
Postat av: cissi

Kul att kika på hus!! Men man blir alldeles snurrig innan det är klart ;-) Ni hittar nog ngt tillslut.

Vi får kolla upp det där med leksand, men det vore ju kul som sagt! Och ju fler desto roligare :-)

Vi ses på fredag!! kram

Postat av: cissi

P.S Ser framemot att gå på bröllop 2011!!! :-)

2010-04-26 @ 23:15:57
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback