Öppna förskolan

Igår skulle jag och Noah gå på Öppna med Madde och Nova...vi hade bestämt oss för att promenera dit så barnen fick sova i vagnen för att sedan vara pigga att måla litegrann! När Madde kom hit var det snökaos och vi funderade ett tag på att ta bilen men NEJ, vi skulle ju faktiskt gå..så i en mildare form av snöstorm tog vi våra vagnar och traskade till Öppna...när vi väl kommer dit ser det så lungt ut, och tacka sjutton för det...det var inge Öppna igår!! SUCK!! Vi gick hem till mamma en sväng, och sen bestämde vi oss för att åka ner på Babyträff på Kanalkyrkan istället..Det var inte så mycket folk där..men det var trevligt ändå..roligt att se lite annat! Efter det blev en tur på stan och mat på Jensas..vi var hemma igen vid halv 7..haha, jag och Madde kan ta död på timmar vi! =)



Nu har dom ialla fall bekräftat själva, det jag och Madde sagt hela tiden...Noah och Nova är nu officiellt ihop! Igår pussades dom heela tiden..=)

Ikväll ska vi hem till Malin och Anders...Simon kläckte nämligen idén att vi skulle ha Singstar fest ikväll! Japp..på en onsdag..men lika trevligt är väl det..själv är man ju ledig hela veckorna ialla fall! Tror Noah ska få sova hos mamma ikväll..så kan vi sjunga och skråla som bara den..han brukar ju inte bry sig speciellt mycket ändå..men kan ju vara skönt med liite sovmorgon imorrn iallafall..för ett eller två glas vin slinker sanneligen ner ikväll..;0)



Noah gör ett försök att ta sig från soffan till bordet..



Såhär glad är jag när jag får stå och hoppa i soffan!







Morot är mumma!! =)



Mys och Bus i soffan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback