Inge Studenternas i år

Det blir tyvärr inge Studenternas i år! Gurkorna vann igår med 4-3 efter att ha spelat jättebra dom första 15 minuterna i andra halvlek, medan SAIK spelade sin sämsta kvart! Inte en passning eller brytning gick som den skulle, och spelarna snubblade och hade sig på isen...under den kvarten gjorde tyvärr VSK 3 mål, och drömmen om en final är ett minne blott!! SAIK spelade däremot jättebra sista halvan av andra halvlek, och var såå nära en kvittering i slutminuterna, men tyvärr inte!! Jag ändå inte påstå att jag är besviken! Den här säsongen har varit riktigt överraskande, med så pass många nya och unga spelare i laget är det grymt bra att nästan ha tagit sig till final!! Edsbyn får nog se upp i framtiden, får alla våra ungdomar spela ihop sig lite till, så blir SAIK grymt i framtiden!

Så näe, jag är inte bitter, jag är överraskad och glad över att det ändå har gått så otroligt bra för SAIK i år...sen kan jag väl erkänna att jag tycker det är jättetråkigt att det inte blir en SAIK-byn final i år också...men nu jävlar Byn, nu vinner ni ett 6:e raka SM-guld!! Utklassa gurksen!!

Tack för denna säsong SAIK, jag blickar redan framemot nästa, den kan bli grym..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback