Badtamj!

Efter en dag full av mys...och pyjamas fram till klockan 2!! (jaa, man får ha pyjamas hela dagen om man vill, speciellt när man leker, och myser och läser och sjunger..de tycker ialla fall mamma Sophy=) Hur som helst..vi fyllde ialla fall badbaljan med vatten och sen fick Noah sita och leka och plaska!! Han älskar ju att bada, så det är så roligt att se honom!!

Nu ska jag snygga till mig litegrann och sen blir det lite miniparty! =) Jag ska ta mig en kopp the med honung, mjuka upp halsen inför kvällens sjungande! ;0)





Under skrivandets stund har Noah lärt sig att prutta med munnen...han sitter och pruttar med den hela tiden och det bara rinner dregel! Sååå underbart söööt!! Älskade älskade barn! Mammas ögonsten!!



Nemos lilla hörna! Tror han tycker de är skönt med en egen plats! Dit Noah inte kan komma och bråka!

Kommentarer
Postat av: thyran

Jag råka bränna en plåååt men annars vart dom goooda ;) Ni får komma å fika nån dag!! Kraaams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback