Polarn till salu!

Jag har lite kläder från Polarn och Pyret som jag har tänkt lägga ut på Tradera, men jag kikar här en sväng först om det är någon som skulle vara intresserad!
Det är:

En Marinblå Windstopperoverall i stl 62 (overallen är lite fleecenoppig! Det är inte den nyaste modellen som dom återkallade så detta är nog en av få polarnoveraller med huva, huvan är borttagen på de overallen som säljs i butik nu, om de inte kommer någon ny modell för den här säsongen vill säga)



En Brun Windstopperoverall i strl 74 till finns det även bruna tossor, röda tossor och röd mössa
(Kanonbra overall även denna är lite fleecenoppig, men ändå i mycket bra skick, vi har använt den på Noah hela vintern, när han sovit och åkt bil...m.m. )





En Brun Vinteroverall i stl 68 till finns brun hjälmmössa och bruna vintertossor
(Kanonfin overall!  Rymlig i storleken. Sparsamt använd då den mest användes de gånger vi var utomhus på picknick och liknande, annars användes fleeceoverallen)




En Svart Windstopperfleecejacka i stl 74
(jackan är inte tvättad på bilden, den är i jättefint skick!)


En blå skaljacka i stl 68 Kanonfin!!


Vit windstopper mössa

Någon som är intresserad? Hör av er med en kommentar eller nåt så fort som möjligt, annars har jag ut dom på Tradera som sagt! Pris har jag inte funderat så mycket på, men kom med bud vettja..=)

Vill ni hellre skriva till mig på mailen så gör de.
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Martina

vänta till augusti/september Sofie och lägg ut på tradera, där får du sjukt mycket pengar! Lovar =)

2009-07-26 @ 16:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback