Grillning och kärt återseende!

Igår kom dom hem, äntligen!
Min mor och Mats..dom åkte iväg på en minisemester lagom till att vi kom hem..schysst?! Näee inte!! Haha! =) Jodå, skojja bara de var dom så värda så..=) Men igår kom dom ialla fall hem, och moster likaså! Både Noah och Nemo var överförtjusta av att se sin mormor!! Nemo sprang glädjevarv på glädjevarv, och Noah småsprang på sina små ben med utsträckta armar!! Minne har dom då dom små..inte hade han glömt sin mormor inte, fast dom inte setts på 4 veckor!! Mats fick sig också en stor kram!
Sen fick han lite semesterpaket, själv fick man iiingenting, de är nu man märker att man är mamma..hahahhoho=) Massa fina grejjer fick han...ett par reebok skor, en adidas-mysdress och sen en liten pipmugg och bil och vantar!! De var ju i och för sig som presenter till mig med, jag tror ialla fall att jag blev gladast..=) Noah han blev gladast över pipmuggen han..de behövs inte mycket för att glädja ett litet barn..=)
På kvällen blev de ialla fall grillning hemma hos moster och en hel massa skvaller! Skojs skojs! =)

Välkomna hem, vi har saknat er!

Igår, bara sådär, så började Noah göra slängpussar! Jag har övat och övat med honom, eller njae, kankse inte såå mycket..men jag har övat liite med honom ialla fall..men han har bara sett frågande ut..nu typ två veckor efteråt så står han och gör slängpussar åt mig..haha..det är roligt med små barn! Förutom idag när han fick för sig att kasta grejjer i toaletten..först en ljushållare..jag säger åt honom och han blir arg och grinar..bär ut honom till sitt rum och går tillbaka in på toaletten för att göra mig i ordning..in kommer Noah igen..lyfter på toalocket och kastar i mitt glasögonfodral...grrr!!! Säger åt honom på skarpen och han protesterar genom att tokskrika och hulka gråtandes..var jag kanske för hård mot honom..well svårt att veta, säga till måste man ju göra..troligen gör han om samma sak så fort han får chansen igen..men men... Jag fick en stor puss strax efteråt ialla fall, så såå arg kan han inte vara på mig för att ja skällde på honom..men nog får man lite dåligt samvete allt när man säger åt dom..men men..

Igår klättrade han föressten upp på soffan också..bara sådär..pang tjong så var han uppe i soffan...gangster!! Men han börjar lära sig hur man tar sig ner nu ialla fall...jag har försökt vända honom varje gång han ska ner för soffan...och undrar om de inte börjar ge resultat..han försöker få ner benen först ialla fall..så snart så sitter de kanske ordentligt..

Nu ska jag åka på stan och gå till optikern, till försäkringskassan och ev till arbetsförmedling..måste kolla upp lite grejjer inför hösten..sen på eftermiddagen ska jag ut på uppdrag med min mor..niiice!!

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha oj då! Grejer nedkastade i toaletten kan ju sluta lite illa!:) Bra förresten att du gör dig av med lite kläder, för då kan ni ju komma hit snart och handla lite nya på outleten!=) Hoppas ni mår bra, det låter det som iaf! Puss och kraam från oss

Postat av: Anonym

Nu var det läääääängesen du uppdaterade!

2009-08-02 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback