Söndagsmys

Vill börja med att tacka för alla tips jag fick om vart jag kan hitta roliga kläder på nätet!! Nu har jag och göra ett tag!! =) Men har tyvärr inte hittat någon mössa än iallafall..eller jag hittade en på Lilla Blå, men den kostade 300kr!! För en mössa!!Nääe de betalar jag inte! The stray boys var märket...jättefin och Noah passade kanon i den..såklart, bara för att den var svindyr! Sökte på nätet och hittade EN sida...där kostade mössan "bara" 150kr..men tror den va slut för de gick inte att beställa..tråkigt!

Helgen har tillbringats hos mamsen och Mats! I fredags på förmiddagen var vi ju på Öppna förskolan..det var jättetrevligt...vi sjöng, lekte och pratade massor med massa mammor! jättetrevligt att träffa lite nytt folk..så vi kommer garanterat att gå dit flera gånger...ev redan på tisdag..=) Efter Öppna åkte jag, Madde och Madde till Gävle med kidsen..åt och kikade i affärer..som vanligt var det bara Noah som fick grejjer..bland annat en Cheap Monday tröja..sååå snygg!! Och bara 120! =) På kvällen åkte vi hem till mamma och kollade Lets Dance och spelade tv-spel! I går hjälpte jag Lotta och Niclas att flytta lite grejjer till deras hus, och sen hjälpte jag till att plocka ur massa lådor...på kvällen jobbade Simon och jag blev bjuden på mat av Mats...Biff Rydberg..såå otroligt gott var det!!! Sen kollade vi på melodifestivalen...myycket bätte artister och låtar än sist ialla fall! Och dom 5 som gick vidare, var helt rätt! Lili och Susie hade hellre fått gå vidare en Heat, men man kan ju inte alltid få som man vill!! Måns var ialla fall grym..och jag hoppas han tar hem hela skiten, trots att jag inte har sett alla låtar än..=) Vid kvart över tio igår tackade jag för mig och stupade i säng..sååå trött!! =) (sov kvar hos mamma)

Idag fick jag lite sovmorgon och sen åkte jag och Noah hem...vi gick på Simons innebandymatch...som dessvärre sög..sorry!! och sen åkte jag och Noah och hälsade på MIN gammelmormor och gammelmorfar i Forsbacka! Dom har flyttat och fått en jääättefin lägenhet!! Var roligt att hälsa på dom! =) Sen nu ikväll har Simon firrat god mat, och så tittar vi på film och myser lite!!

Imorgon blir det BVC på förmiddagen!
På tisdag ska vi på Öppna förskolan
Onsdag har vi inga planer än
Tors och fre ska jag jobba på Norrsätra..=)
och sen på Fredag åker vi till åmål!

Det är veckans planer so far!



För att berätta lite om Noah så är han alldeles underbar! I en veckas tid har han sovit heela nätter..utan att ens vakna och behöva napp!! Skönt tycker jag!! Men inatt fick vi ett litet bakslag för då var han ledsen till och från! För att han skulle sova bättre fick han ligga med mig och Simon..men de blir liiite trångt i en 120 cm säng! Så jag sov inte alltför bra inatt...var nervös för att Noah skulle ramla ner, och ville inte heller ha honom mellan oss ifall vi skulle lägga oss på honom! till slut la jag ner honom i resesängen igen och han sov till 8..då gick simon upp med honom, och jag fick sova vidare!
Jag hoppas han fortsätter att sova bra!
Han tar sig fram bättre och bättre! Reser upp sig på alla fyra, men han tar sig inte fram..kan Give me five, gunga gunga, pussas osv..=) Säger mama och papa...utan att förstå innebörden kanske, men han säger det..och det är så dom börjar berättade hon på föräldrarutbildningen/träffarna..han knallar runt genom att hålla i våra fingrar och gå.m.m Så han är såå duktig våran sötnos!!

Nu räcker de för idag!!

Hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå vad duktig och stor han börjar bli, lillplutten! Pratar och går :-) Måste vara otroligt kul att se alla framsteg han gör. Kramar till er //Cissi

2009-02-18 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback