Snyggaste fotbollsgrabbarna!!!! =)

Jag vill börja med att tacka för alla uppmuntrande kommentarer jag fick i förra inlägget!! De värmde verkligen!! Gårdagen var en sån dag som jag bara vill gräva ner i en grop och glömma!! Jag är inte stolt över mig själv..men idag är jag piggare och det går framåt!! Jag hoppas att jag inte behöver vara en dålig mor igen på lääänge nu!! Som tur är tror jag inte att Noah tog någon skada..varje gång jag blev irreterad, skrattade han bara åt mig...frustrerande men samtidigt sååå gulligt..haha!! Han tyckte de nog var roligt att höra en annorlunda röst på mamsen!! Jaja, som sagt ingen mat i kroppen på några dagar och att må skit gör väl att även den bästa kan visa sin sämsta sida!!
Men som sagt, nu börjar jag komma tillbaka igen!! Och jag ska bli den mor jag var tidigare...en av de bästa!! =) För jag vet att de finns många där ute som är lika bra mammor som mig..;0) *ta åt er mammor* =)

Jag kom ialla fall hem igår!! Det var en jobbig dag..och det tog några timmar innan jag var ordninggjord och färdigpackad, men jag gjorde det! Och jag plågade mig till att komma med flyget!! Det var underbart att bli mött av älsklingen på Arlanda!! De finns verkligen inget värre än att vara borta när man är sjuk!! Ååå va ja saknade min gubbe då!! Men de var ett kärt återseende!! Får passa på att tacka Anna för en underbar vecka också!! Jag har verkligen haft det så bra! Och kommer sakna min underbara vän sååå otroligt mycket!! Tror nog att Noah också kommer sakna sin favvotjej en massa!!! =) Tack gumman, jag hoppas vi ses snart igen!! Vi älskar dig!!!!

Måste ju även ta och berätta vilken kändishelg detta har varit!! I fredags på systembolaget stötte vi ihop med ingen mindre än Henke Larsson!! Han var galet mycket snyggare i verkligheten kan jag tala om för alla som vill veta! Och vilket leende sedan..=) Tyvärr är ju jag den fega personen som inte vill vara påträngande så jag vågade mig inte fram för att ta en autograf...vilket jag fått utskällning för från höger och vänster!! Dessutom tyckte Simon att jag skulle ha ryckt upp Noah ur vagnen, bett honom hålla i honom så att jag hade kunnat fotografera! Nu i efterhand skulle ju de ha varit riktigt coolt!! Men som sagt, för feg e  man!! Han verkar hur som helst vara en riktigt schysst kille ( som att man märker de efter ETT möte, men va fasen..=)
Men det slutar inte här!!! Igår när jag hade klivit på planet hem, stiger ingen mindre än Mr Ljungberg himself på planet!! Och sätter sig BAKOM mig och Noah!!! Gaaah!!! Oh my!!! Snygg kan man säga!! =) MItt under mitt rus kom jag på att jag inte hade stängt av telefonen heller, så jag fick börja strula med de..men jag spanade litegrann samtidigt..=) Så våra saker och hans saker delade skåp på planet..de ni! =) Haha!!! Men de blev inte nåt foto eller autograf då heller...han verkade tillräckligt besvärad redan och gömde sig bakom kepa och stor luva...inte så konstigt, måste vara jobbigt att bli igenkänd hela tiden...så jag spanade gärnet istället=) =) (får väl hoppas att han inte åker på magsjuka bara...oops)

Jaa de var de de!! Trevlig helg med andra ord..haha!!
Me like fotbollsgrabbs!! =)




Kommentarer
Postat av: anki.

Äh isf kan du ju skryta om att du smittat Ljungberg med magsjuka, inte så dåligt de heller ;)

Hoppas du blir pigg nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback