Jag & Noah - i en annan del av Sverige!

Igår tog jag och Noah flyget ner till Helsingborg för att hälsa på vår favvotjej!!
Simon, snäll som han är (bästaste i världen=) körde ner oss till Arlanda och hjälpte oss med alla pryls vi hade med!! Noah hade helt klart packat mest! =) Noah sov i bilen ner och vaknade lagom till att vi svängde av mot Arlanda! Han var sen vaken heeela flygningen! Och skötte sig som vanligt, Exemplariskt! Han satt och tittade ut genom fönstret när vi lyfte..ett tag trodde jag han skulle bli rädd för att det lät så otroligt mycket..men näedå..han satt och lekte och hade sig hela resan! Och flörtade med både personal och passagerare! Han var rejält trött så jag trodde han skulle få en skrickattack mot slutet, som han brukar få när han blir på tok för trött, men icke! Han satt och lekte! Precis när vi slog i för landning, slöt han sina ögon, men då var det ju för sent..=) Men han somnade som en stock i bilen hem till Anna sen! Natten har gått smärtfritt...2-3 gånger har jag fått stoppa i nappen på honom..men annars har han sovit! Han vaknade vid sju när Anna klev upp..så då blev de frulle..sen var han trött och fick sova igen!! Det kommer väl efter litegrann för honom också..han är ju inte van att vara uppe så länge som han var uppe igår!

Nu jobbar Anna och Noah sitter i resesängen och leker för sig själv!! Jag ska försöka göra mig i ordning, och sen ska vi stoppa nåt i magen! Ikväll blire en massa mys med Anna, Mats och Iris!

Hoppas ni har de bra, för det har ialla fall vi!!

Många kramar till er!!


Pappa! Vi saknar dig! Du är bästaste bästast!! =) ÄLSKAR!!



Noah leker i matstolen Anna har firrat!! =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter härligt! Vad skönt att det givk bra att flyga och allt! Ha det riktigt bra nu! Kram på er!

Postat av: Cissi

Skönt att det gick bra med flyget! Vet ju aldrig hur de små ska reagera. Charmig som alltid lille Noha! :-) Jag har blivit "moster" idag!!! Jonna födde, äntligen, en liten kille och allt gick bara bra. kram

2009-02-06 @ 02:48:57
Postat av: Anonym

Hmm, namnet föll bort. Inlägget var från mig :-) CISSI

2009-02-06 @ 02:49:50
Postat av: Therese

Så skönt att det gick bra! Jag bävar lite för första ggn. jag ska ut och resa själv med Saga första ggn. Hoppas ni får en trevlig helg!

2009-02-06 @ 10:42:32
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Liselotte

Vad modig du är som tar med dig Noah på flygresa! Som sagt så vet man ju aldrig hur de reagerar. Och roligt verkar ni ha oxå! :) Hoppas ni får en fortsatt trevlig resa!

2009-02-08 @ 11:17:22
URL: http://dreamawaywithme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback