En prins är född..

Klockan 21.12 idag föddes en liten prins på Umeå BB! Noah fick en liten pojkkusin, Lisen blev storasyster och Hanna och Johan blev tvåbarnsföräldrar!! Vi är jätteglada för er skull och lääängtar massor över att komma upp till er Snart!!

Annars så är julen över och vi har haft det hur bra som helst! Dagen före julafton åkte vi hem till mamma och Mats och inkvarterad oss där hemma!! vi hade uppesittarkväll med tomtegröt, skinka och bingolotto! (jag vann 100kr!!) på julaftonsmorgonen hade någon lämnat ett stort paket till Noah som innehöll en rääcerpulka så självklart gick vi en sväng till pulkabacken innan vi började fira ordentligt med hela tjocka släkten! Jag älskar julen och det faktum att alla samlas! Jag mår bra tillsammans med min släkt och glad över den fantastiska sammanhållning vi har! Vi hade en mycket bra julafton som pågick in på juldagen..=) På juldagen var det dags för Mat hemma hos mormor (fast i min mosters hus) och sen på kvällen var det utgång som gällde tillsammans med min Poffi! Vi hade superskoj och det har verkligen varit jätteroligt att hon har varit hemma några dagar tillsammans med oss!! =)

Nu är julen i stort sett över..lika fort som den kom, försvinner den igen..konstigt det där! Men snart är det Nyårsafton och den dagen ska tillbringas tillsammans med våra fina vänner Malin, Anders och Carl och så Cissi! Kommer bli en mycket trevlig kväll med en massa tokigheter! Den 2 januari åker vi upp till Umeå för att hälsa på Nytillskottet i familjen Hägglund och för att fira lite jul tillsammans med Noah, Lisen och bebisens, farfar och bonusfarmor. Och så ska vi mysa och ta hand om den fina familjen! Vi blir där fram till den 6:e och sen den 7:e börjar vi jobba! Jag har inte fått något vik för hela terminen utan jag kommer fortsätta på samma vis som nu i höst..men än så länge fungerar det...jag har hopp om att det kommer att dyka upp ett jobb till mig under 2010! Så jag går gärna runt och vikarierar såhär fram tills dess..de bästa är ju att jag får lite extra tid tillsammans med Noah!

Min högsta önskan inför 2010 är ett lärarjobb, så vi kan köpa oss ett hus! Jag vill verkligen verkligen verkligen ha ett hus och idag har jag hittat ett som föll oss i smaken! Sååå pleease...ge mig så ja kan köpa ett hus!!!

Många Kramar till er alla och ännu ett Grattis till Familjen Hägglund!


Kommentarer
Postat av: Therese

Oh, hälsa grattis till Hanna och Johan! Lät spännande med huset så håller tummarna för er att du får ett fast jobb!



Sagas blogg är borta. Jag är SÅ jobbig. Har haft lite ångest för besökare och annat men nu ger jag det en ärlig chans så här blir det nog en kombination av allt...



Ha en bra dag. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback