Den som väntar på något gott...

Ja, nu har det verkligen varit dåligt med uppdatering på den här sidan..som jag skrev i föregående inlägg så skäms jag verkligen!! Men nog om det nu!

Det händer verkligen hur mycket som helst om dagarna, och jag lägger helt enkelt inte mitt krut på bloggen för tillfället..Noah växer och växer och lär sig nya saker varje dag! Han förstår väldigt mycket, och svarar ofta ja eller nej på frågor man ställer till honom! Han lär sig nya ord hela tiden och de senaste ordet var "Nöö" och det betyder självklar Snö! =) Han har även lärt sig känna igen Bolibompamelodin! Härom morgonen höll jag på att klä honom för att åka iväg till dagis, när Bolibompasignaturen drog igång på tv..! "Boppa" ropade Noah då och sprang iväg till tv:n och började dansa! =) Annars så är han inte direkt någon tv-unge! Barnkanalen står ofta på, men det är mycket sällan han sitter ner och tittar så än så länge är han inte tv-skadad..=) Annars så tycker han att det är superskoj och spela tv-spel..=) Han vaknade en kväll och kom upp och satt med mig i soffan i ungefär 1½ timme och spelade Super Mario..han tyckte de var superkul! =) Och pappan i huset är huuur nöjd som helst!

Noah har även fått sin första adventskalender! Med CHOKLAD!! Noah tycker det är jättegott, konstigt va? =) Igår bakade vi även pepparkakor! Noah kavlade lite och gjorde en kaka..sen var det inte så roligt längre...degen tyckte han inte om, men däremot åt han "massor" med pepparkakor..=)

I fredags hade vi fredagsmys hemma hos Malin, Anders och Carl..och så Tyra såklart! Det blev pizza..kan inte påstå att det gick hem hos Noah direkt, men han åt till slut ialla fall..=)

Han älskar sin innebandyklubba som han fick av morbror och springer runt med den hela tiden..för tillfället har han den för att riva i min adventsljusstake, inte ok!! Men oftast använder han den med boll och är riktigt duktig..men jag håller ändå en tumme för att han satsar på någon sport där han kan tjäna lite pengar och försörja sin mor och far om en sisådär 20-25 år..=) Haha!!

Han är en lite vilding också..klättrar överallt! och har en vilja utan dess like!! Men vi älskar denna busunge nåt enormt och han är verkligen det bästa som hänt oss!! Ett litet charmtroll!!

Ha en bra dag! Vi håller på och blir lite sjuka, så vi ska försöka kurera oss litegrann!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad är det med grabben som varken gillar pizza eller pepparkaksdeg :)Frida hittade Willes chokladkalender och lyckades få upp 3 st luckor, jag hittade på henne med choklad i hela ansiktet :)

Postat av: Hanna

Heja Sofie! som jag har väntat, men nu är jag nöjd! =) Vi längtar efter er! hoppas ni slipper sjuka.

stor kram!

Postat av: Ingmarie Lihv

Längtar att få träffa er snart.Kram farmor

2009-12-14 @ 14:04:53
Postat av: Anonym

Längtar att få träffa er snart.Kram farmor

2009-12-14 @ 14:06:18
Postat av: Ellen Stensrud

Bra m uppdatering :-) Visst ä han go Noah!! Ska bli så fint å se er alla tre. Vi kommer till er på eftermiddan/kvällen söndag 21. december o åker vidare till Umeå dan efter. OK för er?? Kramar från Bonusfarmor på klima toppmötet i Köbenhamn.

2009-12-15 @ 00:14:26
Postat av: ellen sensrud

skulle vara söndag 20.dec, inte 21. så klart :-)

2009-12-15 @ 01:12:33
Postat av: mamma

Hej! Jag langtar efter er.Hoppas ni inte blir sjuka nu tills jag kommer hem.. Ha de gott. Ses pa torsdag. Manga kramar fran mormor...

2009-12-15 @ 19:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback