Torsdag

Redan torsdag..jag förstår inte vart veckorna tar vägen..dom går såå fort!! Den här veckan har Simon vart ledig också för de är höstlov på skolorna..skönt att ha honom hemma..Vi har mest tagit det lungt...städat litegrann och så har jag vart och tagit hand om Maddis..haha!! Nu har hon gått över 13 dagar!! Så nu kommer det komma en bebis SNART!! Jag är såå nervös nu, och går och har sympativärkar med henne..haha!!

Idag ska vi åka in på hockey! Mamma vill ha Noah litegrann, så då passar vi på och roar oss lite..passar perfa tycker jag! =) Men fram tills dess ska ja bara vila mig! Trodde jag höll på och bli sjuk inatt..men nu mår jag tipp topp igen...jag vill ju inte bli sjuk  nu! Tänk, när jag har vänta på bebis i 9månader, å så ska jag inte kunna hälsa på när den väl kommit sen...nej nej!! Inte bli sjuk sofie!!

Imorse badade vi igen..och oj så roligt han tycker det är! Nästa gång får jag nog ta och sitta naken på sidan av..haha!! Vi har ialla fall, typ, bestämt att vi ska gå på babysim på söndag! Det är drop in i Valbo, så man betalar per gång! Så vi tänkte att vi skulle prova det! Inte för att jag vill visa  mig i bikini o grejjer..men jaa va gör man inte för sin älskling..alla som är där har ju trots allt fött barn dom också så... Synd att det är så dyrt att gå på sånt där bara..om både jag och Simon vill vara med så kostar det 140 kr..jag tycker det är superdyrt..vill man gå 10 gånger så är det 1400 kr!!! Man e ju inte gjord av pengar direkt..men men...som sagt, vad gör man inte för sin älskling!!


Vi har världens äckligaste vatten idag! Alldeles brunt!! har varit så några gånger den här veckan, men nu har vattnet stått på 45 minuter, och det är fortfarande brunt...sååå äckligt!!! Ska ett glas vatten se ut såhär???


Som vanligt har mamsen haft fotosession med sin son idag..haha!! Jag knäpper hellre än bra, och vill SÅÅ gärna ha en digital systemkamera!!! Men men, tills den dagen kommer,får jag nöja mig med vår helt enkelt.. Jag bjussar väl er på några finisar..of course! =)

Gullungen min!!


























Det är så roligt med honom nu..han har lärt sig att greppa saker så nu ligger han och håller i benen och fötterna när han ligger på skötbordet..busar med maracasen, tuggar på fingrarna osv.. Han gör en och annan rolig min när han ligger och fäktar med armarna..;0)


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Vill bara säga att vi varit på Valbo babysim 2 ggr och betalat 100kr/gången då både jag & T varit med. En rolig grej förresten! Rekemenderas varmt! :)

Postat av: MALIN

Hej!! Det är 100 kr för hela familjen, oavsett om du å simon är i vattnet, ingen skillnad =) köper ni 10 ggr kort kostar det 850 kr, lite billigare då!! Hoppas på succe på söndag! Kram

2008-10-30 @ 18:49:57
Postat av: Hanna

Hej!har han fått en sån där gullig plyschdress nu?! Den är bara så fin, är sugen på att köpa en till lisen oxå!! Fin han är i påsen, den är superbra! plaska på noah!

många pussar och kramar

Postat av: Sophy

Hmm..undrar vad jag har fått 140 ifrån..kanske var här i sandviken eller nåt..jaja, hur som helst så är de ju värt de...han gillar ju baljan ialla fall så de borde ju bli succé!

2008-10-31 @ 00:02:19
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback