"Nånting händer, det är nåt stort på gång" ;0)

Nu ser den lite normalare ut för en liten stund framöver..jag har nåt stort på G..haha..;0)
Noah har nyss fått sig ett bad!!
Han kräktes ner hela sig inatt..allt han fått i sig måste ha kommit upp..tror han fick ner snor eller nåt i halsen så han fick en liten kväljning..bara forsade ur honom..=)

Men nu är han nybadad och fin! Han bär nu storlek 68 i kläder...jisses!! Han är snart 3 månader, men ändå..68 ska ju vara mellan 4-6 månader!! Ingen liten skrutt längre! =) Fast han kan ju såklart ha sina 62 kläder fortfarande också..och till och med vissa 56..men nu har jag hivat iväg det mesta till Maddis..får se om hennes lilling kan ha nåt av dom! Jag tror mer och mer på en liten flicka nu..skulle vara superskoj, då kan jag handla tjejkläder också..hihi!! =)


Ska försöka ge mig på att städa litegrann här hemma...vi får finbesök ikväll/natt av Hanna och Johan..dom ska på bröllop och ska sova hos oss två nätter..så då måste de städas upp lite här! För tillfället ser det rent ut sagt ut som ett bombnedslag!! Men mycke prylar på liten yta..då blir de så!! Vi får stå ut helt enkelt!!

Trevlig helg på er!!


Ps. Igår lärde jag mig hur man får in bilden på sidan av texten också..duktigt Sophy!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hej!

Hoppas allt är bra med er!?

Vad fint du har gjort här på din blogg. :) Jättefina kort!



Trevligt helg!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback