Mycket har hänt sen sist

Det har vart fullt upp sedan sist!
I fredags var vi ju till BVC och vägde och mätte Noah! Han mäter nu hela 63 centimeter och väger 6450 gram..jisses så han växer vår lillskrutt! Idag har han använt body och pyjamas i storlek 68...oj oj!
Sen åkte jag in till Gävle, besökte Malin, Anders och Carl och fick lite fika! Sen hämtade jag upp Hanna och Erik vid tåget..var ett mycket trevligt återseende! Var inte igår vi träffades!! Gick en sväng på stan och åt litegrann sen åkte vi mot Sandviken! Handlade så vi kunde göra potatisgratäng och fläskfilé! myycket gott!! Sen hade vi spel och myskväll!! Mycket mycket trevligt!!
På lördagen promenerade vi ner på stan och sen åkte vi in till Gävle! Där blev det lunch på stan, och sen hem till Danne och åt kanelbulle..det var ju faktiskt kanelbullens dag..=) Senare på kvällen gick vi till Räkan och Maria på lite fest..det var mycket trevligt att träffa alla igen, det var ju ett tag sedan! Åre skulle jag tro... Noah blev upphämtad i Gävle av min bror på kvällen och var hemma hos mamma! Det hade gått jättebra, han somnade vid halv tio och sov när vi kom och hämtade honom..så no problemas där inte! =)
På söndan blev det bara massa slapp! På eftermiddagen åkte Hanna och Erik hem igen!! Får hoppas att vi ses snart igen! Var verkligen jättetrevligt att ni kom och besökte oss!! =)

Igår var det full rulle!! Det var ju faktiskt min födelsedag!! =) Och jag fick en massa besök, och en massa fina presenter!! Så skojjigt!! Det var fullt hus här, och man skulle kunna tro att jag fyllde 30..haha!! Men det är ett tag kvar tills dess, Faktiskt!! Jag fick ialla fall en massa fina saker! Blommor, en klocka, klippning, tandläkarbesök, handdukar, ljuslyktor, glas, choklad, presentkort i Valbo, pengar i massor.. så det var en riktigt lyckad dag..och jag tror mitt fika gick hem..haha! Sen på kvällen var vi slutkörda så då blev det bara lugnt!

Idag har det varit kanonväder..riktigt fint höstväder med sol och lagom kallt..underbart! Så jag och Noah åkte in till Gävle och träffade Liselotte och Elliott, vi gick en promenad i Boulognern! Sen satt vi utanför Liselotte och fikade i solen..riktigt mysigt! ´Vid sex var det dags för mitt tandläkarbesök som mamma bokat åt mig..jag hade inga hål..tack o lov..jag trodde att jag skulle ha de, men icke! Men däremot tandsten, så de skulle jag få komma tillbaka och ta bort en annan gång..När jag kom hem var brorsan och Elin här och skulle fira mig, så då blev de lite fika! Och nu sitter jag här mitt i natten..snart dags att sova!

Imorgon fyller kusin Ida år, så då blir det till att gå dit och fika litegrann..haha jädra sockerråtta den där sofie alltså..;0) Så får vi se om det hinns med någon prommis också! På torsdag kommer Mia och Dallas hit, och sen på fredag åker vi till Umeå!! Fast det känns ändå som att de är någonting som jag har glömt..men jag kommer nog på det..kanske...haha...ska ut i affärer och handla lite presenter också är det tänkt..när ska d hinnas med då..haha!!

Nääe nu får det vara nog med bloggande...
Gonatt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback