Lilla du kom ut nu!!

Lilla lilla du som ligger där inne, kom ut nu, vi längtar efter att få träffa dig nu!!

Dom två senaste dagarna har jag umgåtts med Maddis och försökt få fart på hennes lilla skrutt i magen!! Men iiinget händer!! Jag är så nyfiken, nervös, avundsjuk, förväntansfull m m... Jag längtar mera nu, än vad jag gjorde när jag var i samma sits själv..Det känns som en helt annan känsla nu, när JAG vet vad hon har framför sig! När det var dags för mig var jag mest nervös och orolig..visste inte vad som väntade, och var jätteorolig för förlossningen..men efter att ha varit med om det, fått känna det underbara, att möta sin älskling för första gången, bara få mysa och vara i sin egna bubbla är jag såå glad över det Madde har framför sig..jag går med ett pirr i magen, och hoppar till varje gång jag får ett sms!! Jag hoppas verkligen att Bebis vill komma snart, dels för stackars maddes skull, och dels för mitt hjärtas skull!! =)

Kom ut, Kom ut!!


Kommentarer
Postat av: Hanna och Johan

OJOJOJ va tjock! hoppas verkligen bebisen kommer snart! vi väntar oxå! =)

Postat av: Therese

Längtar till mina närmsta vänner också får barn. Har blivit helt tokig i bebisar:)

Jag frågar läkaren varje dag när vi får åka hem men han skrattar mest, hrmf. Kanske nästa vecka, kanske inte... Ovisst. Kanske iaf. får åka hem på permis snart, hoppas!

2008-10-22 @ 14:39:07
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback