Lager 157

Idag har vi vart till Lager 157..jag, mamma, moster Lotta och kusinerna Linda och Ida!! En riktig tjejdag med en massa shopping! Vi började med att fika när vi kom dit, så vi skulle bli pigga och orka shoppa..sen gick vi igenom och spanade och provade kläder! För er som inte vet är Lager 157 ett Outlet! Dom säljer typ Acne, Lindeberg, Kooala Anna, Filippa K, Levis, Lee och en massa massa andra kläder! Dessutom är det kanonbilligt!! Det fanns Acne jeans från 99 kr! Alla jeans ligger mellan 100-600 kr! Jag hittade dock inga jeans, men däremot en massa tröjjor och linnen!!

Det här fick jag med mig hem!

2 sjalar
4 hipster trosor
1 tunika
1 blus
2 långa linnen
4 tröjor

Allt detta fick jag för 680 kr!! Kap eller Kap!!!

Dessutom köpte jag även 2 t-shirtar och ett par Frank Dandy kalsonger till Simon också för 300!
Så vi fick hur mycket kläder som helst, för under hundringen!! Great!! Noah fick en Frank Dandy tröja av sin mormor också..fast han kan nog inte ha den än på ett tag, men den är bara såååå schnygg!!

Kan lova att jag ska dit och handla kläder åt Noah sen när han blir lite äldre..de minsta kläderna var typ i 86..då fanns det tröjor och munkjackor i Frank Dandy, Bondelid, Lee osv..för 100-200 kr!! Sååå fina var dom! Men jag lyckades hålla mig!!

Ikväll har vi vart hemma hos mamsen och Mats och ätit! Mats och Niclas har gjort Sushi åt oss..jag är väl inte direkt nån Sushi-älskare, men några bitar gick ner, och så vårrullar! Var väldigt trevligt! Nu är vi hemma igen, och är såå slut!! Får se om vi orkar hålla oss vakna till Hanna och Johan kommer hit! Dom bor eller rättare sagt sover hos oss i helgen..dom är på bröllop i Uppsala idag, så då ska dom sova här..sen åker dom hemåt imorrn igen!

Noah har vart med på en grabbdag idag! Han har varit med pappa Simon och morbror Thomas i Gävle och sen har dom spelat tv-spel! Fast mesta tiden har han sovit! Han fick mat av mig innan vi åkte, vid halv tio..sen fick han flaska vid 12 av Simon..så åkte dom till Gävle och var där och sen hem..då var han vaken..men sen somnade han, och när vi kom hem vid 17.00 sov han fortfarande..vaknade kvart över fem, och då först åt han igen!! Snäll bebis..jajamän!! Han somnade hemma hos mamma sen vid halv nio och har sovit till dess..får se om han sover hela natten, eller om han vaknar till om en stund..han är ju lite besvärad av sin snoriga näsa när han sover, så igår vaknade han till en sväng vid halv tolv på kvällen..men sen sov han till halv sex, fick mat och somnade om och sov till efter åtta...sova, de är han bra på gobiten!!

Gonatt på er!!
Och tack brudar för en mycket trevlig dag och kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, min syster hjälpte mig, det var nog lite krångligt :-) Läser din blogg oxå! :-) Fast jag är lite dålig på att kommentera :P

Ha det så bra!! Kramkram

Postat av: Karro

Åh, jag vill också outlet shoppa!

2008-10-19 @ 10:46:47
URL: http://karolinaakerblom.blogspot.com
Postat av: Cina Lindberg

Tja Sofie! Hur gör du för att skriva text bredvid bilden? =)

2008-10-19 @ 15:03:01
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Saknar dej med! Vilken dubbelhaka han har fått sötnosen...haha. Längtar efter att få mysa med er till jul! Hoppas ni ska va hemma??! Älskar dig med! Puss å kram bejbii

2008-10-20 @ 16:57:10
URL: http://annalollo.blogg.se/
Postat av: Cina Lindberg

Vi är mycket nöjda med stolen och tackar för tipset. =)

2008-10-20 @ 22:16:11
URL: http://cinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback