Hahaha

Välkommen till min blogg..jag har suttit och lekt lite för att veta vad som är vad..se så fint de blev...detta kommer dock inte bli långvarigt, men vi får se när jag har tid att sitta vid datorn igen!! Mitt största problem är att få bilder högst upp på sidan..header som de så fint heter om jag fattat det rätt..men jag vet inte hur man gör..någon som har koll?!?!

Nu lämnar jag det såhär..och går och lägger mig och sover..=)

Nattinatt

Ps. Jag har ialla fall lärt mig hur man gör för att få en bild på sidan av texten, niice..=)

Kommentarer
Postat av: anki.

nä precis, hur gör man! min header försvann också...skulle ju bara ändra lite färger på resten!

Postat av: kusin linda

jag kan hjälpa dig med det om du vill!:)

2008-10-17 @ 09:55:24
Postat av: Sophy

ja men hjälp mej då!! =)

2008-10-17 @ 09:57:28
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej tjejen!!

Härlig son du har! Jättesöt!

Om du vill ha lite tips om design på blogg. Gå in på designadinblogg.se. Han är duktig att förklara! Kram Sandra

2008-10-18 @ 14:08:42
URL: http://zkygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback