Glädjen e tillbaka!

Idag är en mycket bättre dag!
Tack och lov håller inte dom dåliga dagarna i sig så länge och det är jag glad över!
Igår blev det lite mys med Kinamat...gott gottigott gott!
Idag skulle jag vilja baka! Tror jag ska slå mamma en pling o se om hon vill ha Noah någon timme, så jag kan handla och baka lite!! Har jag tur kanske det är någon som kommer och gratulerar mig på måndag..;0)
Imorrn får vi fin främmande! Då kommer Hanna och Erik hit!! Ska verkligen bli superskoj! Har inte sett dom på såå länge!! Då blir det mys och kanske lite fest på lördagen..vi får helt enkelt se..skulle vara roligt och träffa alla ialla fall..en kortis kanske man kan åka dit!
Nästa helg åker vi upp till Umeå! Ska bli såå trevligt! Vi ska fira födelsedagar!! Hanna ska firas, hon fyllde 25 i augusti, Lisen fyller 1 år idag! =) Jag fyller på måndag, Johan en vecka efter mig 12:e tror jag att de är..eller har jag fel?!, Simon den 24:e, Simons pappa den 25:e och Ellen 22 november...Så här ska firas må ni tro!! Bara Noah som inte fyller år den här tiden på året..fast han blev ju tillverkad då istället, så de bör ju också firas..;0) Inte att förglömma så fyller ju Nemo den 28 oktober också..=)
Hoppas bilresan går bra med Noah bara! =)


Nu  vill sonen ha underhållning!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissie

Jag får säga Grattis i förskott!!! :-) Hoppas ni får det bra i Umeå och kör försiktigt. kramar till er alla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback