Veckorna flyger iväg

Så har det gått en vecka snart igen...hittills har veckan till största del bara bestått av jobb! Var lite social i måndags kväll och åkte hem till Maddis och firade henne på 27-årsdagen!! ;0) Mycket trevligt!! Nu när vi blir Sandvikenbor kanske vi kan få till våra dejter igen..Vi träffades ju minst en gång i veckan förr..då hade vi en tv-dag som vi alltid lagade mat och mös på...men de har ju gått lite sådär de senaste åren!! Men nu ska vi nog kunna ses igen...och fylla ut tiden med vad vi ska göra kommer då inte att vara några som helst problem...;0)

Simon har hunnit med att flytta hit lite grejjer han...jag kan ju inte göra så mycket eftersom jag inte vill springa och bära tunga lådor...Men idag är jag LEDIG från jobbet så då ska ja ta mig in till Gävle och packa lite lådor!! De börjar bli dags för flytt på riktigt snart...och som de ser ut nu så blir vi av med lägenheten den 1 juni också..tack o lov! Ska se om jag får med mig nån på stan en sväng också...Skulle behöva nåt lite finare som jag kan ha på mig..ska ju på 65-års partaj imorrn juh!! Var i Valbo med Maddis i tisdags också...hon shoppade järnet den tjejen..jag hittade lite som jag ville ha också, men kom fram till att Nej Sofie, nu sparar du pengarna...så ja la tillbaka grejjerna...så kom vi till barnavdelningen på H&M och då var jag inte lika förnuftig längre...blev inköp av pyjamas, jeans och ett par shorts typ..;0) Nödvändiga grejjer sörrni..;0) Så man märker ju vad man prioriterar...reeedan! Undrar jag vad jag kommer gå i för gamla slitna kläder i framtiden..hoho!!

Näe nu ska ja ta mig lite frulle, sen blir de Gävle, Simon jobbar till 17.30, så jag e väl tillbaka här lagom tills dess...då blir de Kinamat, I think! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha, slitna kläder...=) hm... varför tror du jag vill ha dina kläder?! =) för att man inte orkar gå på damavdelningen på stan. som du säger så prioriterar man starkt barnavdelningen! Kul att höra från er, jag längtar mycket efter er!!! önskar jag kunde vara där och hjälpa er att flytta. många pussar och kramar!

Postat av: thyran

Jaa, d fanns huuuuuuur mycket som helst i Gävle. Tror att jag varit lite för mycket i valbo så man stirrar sig blind på massa kläder där bara. Men igävle.. ja skulle kunnat handla hur mycket som helst verkligen! Så du får ta en tur på stan! Annars får du väl unna dig de där sakerna i valbo om inte annat ;) Kramrkam

2008-05-09 @ 10:39:25
Postat av: Thyran

Huur gick de nu då, hittade du på nå fina kläder ?:)

Kan lova att de var underbart å bara sitta å slappa på balkogen:) Känns i ansiktet att solen har tagit lite.
Jamen vi syns i morgon. Puss&kram!

2008-05-09 @ 20:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback